اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان خبر داد

برگزاری جشن پدران آسمانی در شب میلاد امام علی (ع)

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: جشن پدران آسمانی همزمان با سراسر کشور در شب میلاد امام علی (ع) در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن پدران آسمانی در شب میلاد امام علی (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در جلسه برنامه‌ریزی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در شب 13 رجب به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) جشن پدران آسمانی را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی ابراز داشت: در این جشن فرزندان شهدا هدایایی را برای پدران شهید خود تهیه می‌کنند و سپس آنها را به نیازمندان تقدیم می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از برگزاری نماز جماعت، مداحی، نورافشانی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، انجام قرعه‌کشی و گلباران مزار شهدا به عنوان مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای جشن پدران آسمانی نام برد.

حسنی‌سعدی از برگزاری جلسه شورای اداری استان کرمان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل گلزار شهدای شهر کرمان خبر داد و افزود: 150 نفر از والدین کهنسال شهدای معزز به مناسبت سوم خرداد با استاندار کرمان دیدار می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان هم در این نشست اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پل چهارراه جوپاری به بهره‌برداری می‌رسد و پایانه جدید مسافربری کرمان افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی با اشاره به اینکه در سوم خرداد طرح تله‌کابین کرمان کلنگ‌زنی می‌شود، ابراز داشت: تبلیغات و فضاسازی شهری و برگزاری جشن در خانه‌های فرهنگ و فرهنگسراها از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر است.

به گزارش فارس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ویژه‌برنامه‌ای از سوی مجمع امور صنفی خدمات تولیدی استان کرمان برگزار می‌شود و برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع سوم خرداد از جمله برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای سوم خرداد است.

آموزش و پرورش استان کرمان هم به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ویژه‌برنامه‌ای را برای فرهنگیان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/80019/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول