اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)

جشن میلاد کوثر در آستارا برگزار شد

همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ و باشکوه میلاد کوثر در این شهر برگزار شد.

جشن میلاد کوثر در آستارا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، جشن باشکوه میلاد ولادت بی‌بی دو عالم همزمان با روز زن با حضور پرشور مردم و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه آستارا عصر امروز در این مراسم باشکوه جشن کوثر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) دلیل خلقت و تداوم خلقت کل بشریت بود و طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) فرشته‌ای در قالب انسان بود.

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا با تاکید بر اینکه اگر حضرت فاطمه زهرا (س) نبود عالمی خلق نمی‌شد، افزود: خلق عالم و بشریت به دلیل وجود اهل بیت عصمت و طهارت است و اگر ائمه و اهل بیت نبود خلقت عالم و بشریت امکان نداشت.

وی با بیان اینکه زن در اسلام از جایگاه بسیار ویژه و ممتازی برخوردار است، تصریح کرد: قبل از اسلام زنان را به عنوان یک کالا و موجود حقیر می‌شناختند اما با ظهور دین مقدس اسلام به زنان هویت و عظمت بخشیده شد.

امام جمعه آستارا، با تاکید بر اینکه جامعه زنان امروز ما باید هویت اصلی خود را پیدا کنند، خاطرنشان کرد: زنان نقش مهم و ارزشمندی را در جامعه دارند به شرطی که هویت و جایگاه خود را درک کنند و فریفته ظواهر فانی دنیا نباشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و مردم را خالق حماسه سیاسی در این ایام دانست.

حافظ‌نیا، تقوای الهی و کارآمدی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را از ویژگی‌های برجسته و شاخص رئیس جمهور خواند.

وی یادآور شد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در انتخابات به افرادی رأی می‌دهند که تابع محض ولایت مطلقه فقیه باشد زیرا این امر لازمه توسعه ایران اسلامی است.

انتهای پیام/84002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول