اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبر داد

شرکت 3 میلیون نفر در جشن‏های میلاد کوثر / آماده‏سازی 14 هزار پایگاه بسیج

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از شرکت 3 میلیون نفر در جشن‏های میلاد کوثر و آماده‏سازی 14 هزار پایگاه بسیج به همین منظور در سراسر ایران اسلامی خبر داد.

شرکت 3 میلیون نفر در جشن‏های میلاد کوثر / آماده‏سازی 14 هزار پایگاه بسیج

مینو اصلانی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امسال در کشور قریب 3 میلیون نفر از اعضای بسیج جامعه زنان در جشن‏های متعدد میلاد کوثر شرکت کردند که این امر، نشان‏دهنده یک استقبال پرشور و بی‏نظیر است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این حضور باشکوه زمینه خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در سال‌جاری فراهم کند، اظهار داشت: هدف ما نشان دادن جایگاه والای حضرت فاطمه (س) است و نسل جوان در این قبیل مراسم هر چه بیشتر با معارف فاطمی و سیره آن حضرت آشنا می‏شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: نشست‏های تخصصی را با موضوع گفتمان زن در جایگاه اسلامی در سطح کشور و به خصوص در مجامع علمی و دانشگاهی برگزار کردیم.

اصلانی اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت شاهد حضور سازماندهی شده خواهران بسیجی در نماز جمعه در سراسر کشور به عنوان یکی از برنامه‏ها خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) است، اهدای تاج گل به حرم مطهر بنیان‏گذار انقلاب اسلامی ایران را داشتیم و ویژه برنامه‏ای هم در زادگاه امام در شهر خمین به همین مناسبت برگزار شد که بسیار باشکوه بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: در 14 هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور ضمن برگزاری مراسم ویژه، جشن‏های گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت ام‏ابیها (س) را داشتیم و این پایگاه‏ها مهیای حضور بانوان مومن و مسلمان شده بودند.

انتهای پیام/2568‌/ش‌20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول