اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دیدار هفته پایانی لیگ صورت می‌گیرد/

جشن قهرمانی سپاهانی‌ در ورزشگاه فولادشهر

جشن قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در جام حذفی همزمان با آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر دوازدهم برگزار می‌شود.

جشن قهرمانی سپاهانی‌ در ورزشگاه فولادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از برگزاری ویژه برنامه جشن قهرمانی طلایی پوشان در ورزشگاه فولاد شهر خبر داد.

حمید باقری به پایگاه خبری سپاهان گفت: با توجه به اینکه در تهران و در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان در جام حذفی باشگاه‌های ایران به شکلی زیبا و بیادماندنی همراه با توزیع مدال و اهدای کاپ برگزار شد اما بسیاری از هواداران عزیزمان و همشهریان نتوانستند از نزدیک شاهد این جشن باشکوه باشند.

وی ادامه داد:  لذا وظیفه خود دانستیم به پاس همراهی‌ها و پشتیبانی‌های ستودنی و فراموش ناشدنی هواداران، در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر ویژه برنامه نکوداشت این قهرمانی را در ورزشگاه فولادشهر برپا کنیم.

باقری ادامه داد: این جشن با برنامه‌های شاد و متنوع در روز جمعه 20 اردیبهشت ماه از ساعت 16 قبل از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و آلومینیوم هرمزگان آغاز می‌شود و پس از پایان این دیدار هم ادامه خواهد داشت.

باقری اضافه کرد: تجلیل از تیم‌های نونهالان و نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان به جهت افتخار آفرینی در رقابت‌های لیگ سراسری ایران هم در دستورمان در این ویژه برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/63006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول