اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

تنها با درخواست وزیر از برکناری ابرقویی‌نژاد کوتاه می‌آیم

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه تنها با درخواست شخص وزیر حاضرم از برکناری رئیس هیئت فوتبال استان کوتاه بیایم، گفت: اجازه نمی‌دهم هیچ فردی در هر جایگاهی به ورزش استان توهین کند یا قصد سوءاستفاده از مسئولیت خود را داشته باشد.

تنها با درخواست وزیر از برکناری ابرقویی‌نژاد کوتاه می‌آیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدجواهری در نشستی خبری که با حضور اصحاب رسانه در دفتر کار وی برگزار شد، اظهار کرد: در بدو مسئولیت من در اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، برخی از پیشکسوتان فوتبال در دیدارهای مکرری که داشتیم، خواستار تغییرات در هیئت فوتبال استان شدند.

وی با بیان اینکه پس از دامنه دار شدن اعتراضات، بررسی عملکرد هیئت در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: با بررسی‌هایی که انجام شد، 15 مورد اشکال فنی از هیئت به دست آمد و در جلسه‌ای که با رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان داشتیم، این موارد را به وی متذکر شدیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان عضویت در هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، حضور نیافتن ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در جلسات اداره ورزش و جوانان، همراهی نکردن در جلسه‌ای که با نماینده AFc داشتیم و هماهنگ نکردن برای پیشنهاد میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را از جمله موارد اشکال فنی دانست.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با رئیس هیئت فوتبال برگزار کرد، گفت: در پایان جلسه از ابرقویی‌نژاد درخواست کردیم از سمت خود استعفا بدهد که وی گفت حرف پایانی را اول زدید و از ما فرصت یک هفته‌ای خواست اما به جای اینکه جوابی ارائه کند، با استاندار و معاون وی نامه نگاری کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق قانون عمل می‌کند، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال به درخواست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای صدور حکم سرپرستی برای گزینه معرفی شده پاسخی ارائه نکرد.

وی با بیان اینکه در صورت بروز مشکل بین ادارات ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و جوانان حکمیت خواهد کرد، افزود: پس از اینکه فدراسیون فوتبال از انجام خواسته ما امتناع کرد، مکاتباتی با وزارت ورزش صورت داده و در جلسه‌ای که با حضور معاون وزیر و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کردیم، پس از ارائه مدارک، دکتر سجادی از فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا حکم سرپرستی هیئت فوتبال استان اصفهان را برای گزینه پیشنهادی صادر کند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با این حال فدراسیون فوتبال به این خواسته نیز اهمیتی نداد تا اینکه معاون وزیر در نامه‌ای محرمانه خواستار برکناری رئیس هیئت فوتبال استان و صدور ابلاغ برای تعیین سرپرست جدید هیئت با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شد.

وی با اشاره به مقاومت ابرقویی‌نژاد برای عدم برکناری از سمتش، تصریح کرد: زمانی که سرپرست جدید به هیئت فوتبال رفت، با وی برخورد بدی داشتند که موجب شد شخصاً به هیئت فوتبال بروم و حکم را به اطلاع ابرقویی‌نژاد برسانم اما وی می‌گوید تنها کفاشیان می‌تواند وی را از سمتش برکنار کند.

جواهری اضافه کرد: روز پنج شنبه از طریق قانونی، دفتر هیئت از ابرقویی‌نژاد گرفته شده و به سرپرست جدید تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه روی تصمیم خود پابرجاست، گفت: تنها در صورتی که شخص وزیر از من درخواست کند، حاضر هستم از برکناری رئیس هیئت فوتبال کوتاه بیایم و در غیر این صورت به هر نحوی که شده این تصمیم را اجرایی می‌کنم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه انتخاب ابرقویی‌نژاد در دوره اخیر با لابی‌های سیاسی بوده است، تصریح کرد: تا زمانی که حکم مدیر کلی ورزش اصفهان را دارم، اجازه نمی‌دهم هیچ فردی در هر جایگاهی به ورزش استان توهین کند یا قصد سوءاستفاده از مسئولیت خود را داشته باشد.

انتهای پیام/63006/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول