اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

شایسته پیروزی بر شاهین کرمانشاه بودیم

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) شایسته غلبه پرگل بر تیم شاهین کرمانشاه بودیم.

شایسته پیروزی بر شاهین کرمانشاه بودیم

مرتضی عظیمی در گفت‌وگو یا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد پرگل علیصدر برابر شاهین کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به شکست هفته گذشته برابر آذرخش بندرعباس در این هفته بسیار مصمم بودیم تا با یک برد شیرین آن را به فراموشی بسپاریم.

وی افزود: با تمرینات خوبی که در طول هفته انجام دادیم بازیکنان بسیار از لحاظ فنی، روحی و روانی آماده بودند تا کرمانشاه را دست خالی از همدان بدرقه کنند.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه آنالیز خوبی از شاهین داشتیم ادامه داد: کادر فنی تیم حمید شانه‌ای و علیرضا خسروی با تماشای فیلم بازی شاهین نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی بررسی کرده بودند.

وی با بیان اینکه بر اساس آنالیز صورت گرفته ترکیب خود را چیدیم، ادامه داد: در این بازی دروازه‌بان اصلی خود، وحید روحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و از معین کدخدا به جای وی در ترکیب استفاده کردیم.

عظیمی با اشاره به عملکرد کدخدا بیان کرد: در این بازی معین کدخدا یکی از بهترین‌های میدان بود و به خوبی توانست جای خالی وحید روحی را برای ما پر کند.

وی با بیان اینکه در نیمه اول می‌توانستیم کار شاهین را یک سره کنیم به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: در نیمه اول بازیکنانمان موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادند و تنها بر اساس کار فنی کاپیتان وحید شانه‌ای و حمید نجاتی گل اول را به ثمر رساندیم.

عظیمی تأکید کرد: با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه انجام دادیم برای زدن گل‌های بیشتر وارد میدان شدیم.

وی ادامه داد: بعد از دو بر یک شدن نتیجه کمی بازی برای ما گره خورد و بازیکنان کرمانشاه برای جبران یک گل به آب و آتش زدند اما با به ثمر رساندن گل‌های سوم و چهار موفق شدیم آب سردی بر آتش کرمانشاه بریزیم و برد خود را جشن بگیریم.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان درباره دو بازی آینده علیصدر بیان کرد: در هفته هشتم میهمان مس رفسنجان و در هفته هشتم میزبان تیم کیان سپهر اصفهان هستیم.

وی ادامه داد: باید با برد در این دو بازی با اختلاف در صدر جدول قرار بگیرم و نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

عظیمی ادامه داد: باید در نیم فصل دوم با جذب یک دروازه‌بان و بازیکن تیم خود را تقویت کنیم تا در بازی‌های نیم‌فصل دوم دچار مشکل نشویم.

وی بیان داشت: در درون دروازه ما فعلاً سه دروازه‌بان مصدوم داریم و با توجه به اینکه امین وکیلی از ما جدا شده‌، باید یک بازیکن خوب هم اضافه کنیم.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه بازیکنان علیصدر توانایی بازی در جوهای مختلف دارند، گفت: ما در نیم‌فصل دوم برای تیم‌هایی قرار گرفتیم که بیش از یک هزار نفر تماشاگر داشتند اما از این بازی‌ها هم سربلند خارج شدیم چون بازیکنان ما کاملاً حرفه‌ای عمل می‌کنند.

گفتنی است؛ تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) در یک دیدار خانگی با نتیجه پرگل چهار بر یک تیم شاهین کرمانشاه را در هم کوبید و با 18 امتیاز در صدر جدول گروه جنوب قرار گرفت تا یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتسال باشد و برای حریفان خود خط و نشان بکشد.

انتهای‌پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول