اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبر داد

سرکشی از 34 خانواده شهید و ایثارگر در لردگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از سرکشی به 34 خانواده شهید و ایثارگر در مناطق مختلف شهرستان لردگان خبر داد.

سرکشی از 34 خانواده شهید و ایثارگر در لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی امیری ظهر امروز در بازدید از گلزار شهدای کلواری و ابواسحاق از توابع شهرستان لردگان اظهار داشت: گرامی‌ داشتن یاد شهدا و رزمندگان از طریق سرکشی شهرستانی و گفت‌وگوی نزدیک با خانواده‌های معظم ایثارگران از برنامه‌های همیشگی این نهاد است.

وی از سرکشی 34 خانواده شهید و ایثارگر در مناطق مختلف شهرستان لردگان خبر داد و گفت: این گپ‌وگفت دوستانه موجب شادابی و نشاط این عزیزان شده و رسیدگی به امور ایثارگران افتخار بزرگی است که با عشق به خدمتگزاری از سوی مسئولان انجام می‌شود.

امیری افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه را در پی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نشر ارزش‌های معنوی را اولویت فرهنگی این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: نشر ارزش معنوی با شمیم عطر خون شهدا تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان داشته و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی را به همراه دارد.

این مسئول متذکر شد: ورود به عرصه دفاع مقدس یعنی ورود به عالم قدسیانی است که جز با طهارت نمی‌توان در محضر آنان حاضر شد.

امیری سپاسگزاری از رشادت‌های قهرمانان دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست و یادآور شد: بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند ولی رسیدگی، دلجویی و خدمات‌رسانی به این عزیزان تنها کاری است که از توان ما برمی‌آید.

انتهای پیام/68006/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول