اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین بار؛

برگزاری آزمون انجمن خوشنویسان ایران در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه گفت: با برگزاری دوره‌های آموزش خوشنویسی در شهرستان در طول ایام تابستان و استقبال چشمگیر هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی، برای نخستین بار در بشرویه آزمون انجمن خوشنویسان برگزار میشود.

برگزاری آزمون انجمن خوشنویسان ایران در بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سید روح‌الله فریدونی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر این اداره و مکاتبه با نمایندگی انجمن خوشنویسان ایران در بیرجند موافقت برگزاری آزمون انجمن خوشنویسان در بشرویه حاصل شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه ادامه داد: تاکنون هنرمندان خوشنویس شهرستان برای حضور در کلاس و آزمون آن باید در شهرستان‌های مجاور و یا مرکز استان حضور پیدا می‌کردند.
فریدونی ادامه داد: در تابستان سال جاری کلاس‌های خوشنویسی از سوی این اداره برگزار شد که با استقبال خوب خواهران و برادران هنرمند خوشنویس شهرستان روبه رو شد و با این استقبال قرار شد امتحانات تابستان انجمن خوشنویسان ایران در نیمه اول شهریورماه برای نخستین ‌بار در بشرویه برگزار شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجمن‌های هنری این اداره و تلاش برای آغاز فعالیت دیگر گروه‌های هنری و ادبی شهرستان ادامه داد: در حال حاضر انجمن شعر و ادب، عکاسی و نمایش فعالیت بسیار خوبی داشته است و چند نمایشنامه و فیلم کوتاه و مستند توسط هنرمندان تولید شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه برگزاری دوره‌های عکاسی با حضور عکاسان، شب شعر و محفل ادبی با حضور شاعران و علاقه مندان به شعر و کلاس آموزش عکاسی را از جمله فعالیت‌های دیگر این اداره در ایام تعطیلات تابستانی عنوان کرد.
فریدونی با اشاره به سپری شدن رو خبرنگار یادآور شد: در این روز نیز با هماهنگی اداره ارشاد شهرستان خبرنگاران در جشن تجلیل از خبرنگاران در مر‌کز استان حضور پیدا کردند و برای نخستین بار در مرکز شهرستان نیز طی مراسمی از خبرنگاران تقدیر شد.
وی از انجام طرح کتابت قرآن توسط علاقه‌مندان در طول ایام فراغت تابستانی خبر داد.
انتهای پیام
 5555
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول