اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری در منطقه 20 صورت گرفت

آموزش مبانی مدیریت بحران با مشارکت 1100 شهروند جنوب تهران

قائم مقام شهرداری منطقه 20 از برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات، خود امدادی و دگر امدادی با مشارکت یک هزار و 100 نفر از شهروندان این منطقه خبر داد.

آموزش مبانی مدیریت بحران با مشارکت 1100 شهروند جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، اصغر عطائی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات، خود امدادی و دگر امدادی با مشارکت یک هزار و 100 نفر از شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء آگاهی و آمادگی شهروندان در زمان وقوع بحران کارگاه‌های آموزشی با عناوین مبانی مدیریت بحران، آمادگی با حوادث غیرمترقبه و اصول کمک‌های اولیه و اطفاء حریق، روش‌های خودامدادی و دگر امدادی و ... به‌صورت مستمر با همکاری اورژانس و آتش نشانی در مجتمع‌های مسکونی، اداری، فرهنگی و مذهبی این منطقه برگزار می‌شود.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 100 نفر از شهروندان این منطقه در کارگاه‌های آموزشی مشارکت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: برپایی دوره‌های آموزش تخصصی راپل، بازآموزی کمک‌های اولیه و جلسات توجیهی از دیگر کارگاه‌های آموزشی است که برای گروه‌های دوام این منطقه اجرا شده است.

عطایی در پایان به آمادگی ستاد بحران این منطقه جهت برپایی دوره‌های آموزشی در فضاهای درخواستی شهروندان اشاره کرد و افزود: اداره بهزیستی شهرری، درمانگاه‌های آزادگان و دولت‌آباد، شرکت واحد اتوبوسرانی و سراهای محله از جمله اماکنی است که دوره‌های مذکور در آنها تشکیل شده است.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول