اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 خبر داد

انتقال درختان معارض به مکان‌های مناسب در جنوب تهران

مسئول اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران گفت: در فعالیت‌های ساخت و ساز و نوسازی املاک شهروندان، درختانی وجود دارد که مانع عملیات عمرانی می‌شود که با استفاده از روش‌های علمی این درختان به مکان مناسبی انتقال پیدا می‌کنند.

انتقال درختان معارض به مکان‌های مناسب در جنوب تهران

نقی نگین‌راز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این خبر گفت: به منظور فعالیت‌های ساخت و ساز و نوسازی املاک شهروندان، در بعضی موارد در مقابل ورودی پارکینگ یا داخل بنای شهروندان، درختانی وجود دارد که معارض و مانع عملیات عمرانی می‌شود که با استفاده از روش‌های علمی و فناوری روز، امکان انتقال این سرمایه‌های ملی در منطقه 20 فراهم شده است.

مسئول اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه تاکنون مواردی از این انتقال انجام شده و این طرح مورد استقبال شهروندان شهرری نیز قرار گرفته است تصریح کرد: هزینه و روند اجرایی طرح انتقال درختان نسبت به قطع و به تبع جرایم مرتبط با آن به نحوی است که موجب ترغیب شهروندان به این امر شده است.

وی در پایان احیاء و نگهداشت درختان سطح منطقه را از فعالیت‌های اولویت‌دار اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 برشمرد و افزود: آزاد سازی طوقه دو هزار و 800 اصله درخت در معابر و پیاده‌روها و استفاده از دستگاه کنده تراش جهت حذف کنده‌ها و کاشت یک هزار و 685 اصله درخت جایگزین، در نواحی هفت‌گانه منطقه 20 از دیگر اقدامات این اداره است.              

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول