اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب تهران:

معابر جنوب تهران بهسازی شد

مدیر شهری جنوب شرق تهران از پخش بیش از 100 هزار تن آسفالت در 188 معبر سطح محدوده منطقه خبر داد.

معابر جنوب تهران بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب تهران، سید احمد صفوی از پخش بیش از 100 هزار تن آسفالت در 188 معبر سطح محدوده منطقه خبر داد  و گفت: حوزه معاونت فنی و عمران منطقه طی سال 91 با هدف بهسازی معابر سطح محدوده و بر اساس نیاز سنجی از شورایاران و شهروندان بیش از 100 هزار تن آسفالت را در سطح معابر منطقه پخش کرده است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران خاطرنشان کرد: در این راستا اولویت اصلی در اجرای عملیات مرمت و روکش آسفالت با معابر واقع در بافت فرسوده بوده که بیشترین حجم معابر بهسازی شده طی سال گذشته که شامل 120 کوچه و خیابان می‌باشد در محدوده نواحی یک و دو که بیشترین بافت فرسوده منطقه را داراست، ‌اجرا شده است.

وی در ادامه یادآور شد: این حوزه همچنین با هدف پیشگیری از آبگرفتگی معابر در مواقع بارندگی و جمع آوری آب‌های سطحی نسبت به اجرای 136 هزار متر طول جدول در 301 معبر سطح محدوده اقدام کرده است که در این راستا نیز در 191 کوچه و خیابان نواحی یک و دو عملیات جدول‌بندی اجرا شده است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در تشریح دیگر اقدامات اجرایی حوزه فنی و عمران طی سال 91 تصریح کرد: در این راستا بیش از 76 هزار مترمربع عملیات پیاده روسازی در سطح 69 معبر منطقه اجرا شده است که اجرای این عملیات ضمن افزایش ضریب ایمنی شهروندان، ‌در تردد آنان به‌ویژه جانبازان،‌ معلولان و سالمندان سهولت ایجاد می‌کند.

این گزارش حاکی است، بیشترین حجم عملیات پیاده‌روسازی، در سطح معابر نواحی یک، دو و چهار اجرا شده است.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول