اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان تاکید کرد

تاثیر مستقیم نظم در ماموریت‌های پلیسی

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه نظم و انضباط در اجرای هرچه بهتر ماموریت تاثیر مستقیم دارد،گفت: نظم و انضباط شالوده کار و فعالیت پلیس است.

تاثیر مستقیم نظم در ماموریت‌های پلیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی در جمع سربازان مرکز آموزش فرعی صاحب‌الزمان (عج) پلیس گیلان، عرصه امنیت را خدمتگزاری به مردم دانست.

وی به جایگاه نظم در زندگی روزمره اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین (ع) به فرزندش توصیه می‌کند که پس از تقوی الهی نظم در امور زندگی را در سرلوحه کار خود قرار دهد. 

این مسئول ادامه داد: ما نیز به عنوان شیعه و خدمتگزار مردم باید نظم در امور را در دستور کار خود قرار داده و با عمل به دستورات آن بزرگواران زندگی سعادتمندی برای خود مهیا کنیم.

وی نظم و انضباط را شالوده کار هر یگان انتظامی و نظامی دانست و خاطرنشان کرد: نظم و انضباط در اجرای هرچه بهتر مأموریت تاثیر مستقیم دارد و موجب اجرای بهتر وظایف می‌شود.

قائدرحمتی به مأموریت‌های پیش روی پلیس اشاره کرد و افزود: این مأموریت‌ها بسیار حساس و مهم است و پلیس با تمام توان خود در اجرای هرچه بهتر این مأموریت‌ها تلاش می‌کند.

وی با اشاره به فضیلت ماه‌های پر برکت رجب، شعبان و رمضان، یادآور شد: ما باید با یک آمادگی معنوی کامل وارد این ایام شویم و بتوانیم از نعمت‌های الهی بهره‌ گیریم.

در مراسم مذکور 303 نفر پس از طی کردن 353 ساعت آموزش عمومی انتظامی و تخصصی به اخذ سردوشی نائل آمدند و برای خدمت مقدس سربازی در گیلان به‌کارگیری شدند.

انتهای پیام/84001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول