اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

ارائه 25 دوره آموزشی تخصصی در مجتمع دیجیتال الغدیر برازجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از ارائه 25 دوره آموزشی تخصصی در مجتمع دیجیتال الغدیر برازجان خبر داد.

ارائه 25 دوره آموزشی تخصصی در مجتمع دیجیتال الغدیر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری در بازدید از مجتمع فرهنگی دیجیتال الغدیر برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ارزشی در جامعه از مهم‌ترین وظایف مسئولان فرهنگی است.

وی افزود: افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان با اشاره به اهمیت مجتمع الغدیر خاطر نشان کرد: این مرکز با هدف مقابله به هجمه فرهنگی دشمنان برپا شده است.

باقری از ارائه 25 دوره آموزشی تخصصی در مجتمع دیجیتال الغدیر برازجان خبر داد و تصریح کرد: در این مرکز 25 نوع دوره آموزشی تخصصی و 13 نوع خدمات حرفه‌ای و فنی و همچنین 16 نوع خدمات آموزشی برای تمام سنین و مقاطع تحصیلی از جمله کافی نت، گیم نت، پژوهش و تحقیق، آشنایی با قرآن کریم، آیین زندگی بر اساس قرآن کریم، مهارت‌های زندگی، تربیت سربازان جبهه سایبری و غیره ارائه می‌شود.

وی از حمایت‌های مسئولین به‌ویژه امام جمعه برازجان، فرمانداری دشتستان، شبکه ملی فرهنگ و رابط مراکز رسانه‌های دیجیتال استان بوشهر در راه‌اندازی مجتمع‌های دیجیتال در شهرستان دشتستان قدردانی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان همچنین با اشاره به راه‌اندازی مجتمع مهر تابان جنوب و ضمن تقدیر از شبکه ملی فرهنگی در راه‌اندازی این مجتمع در برازجان گفت: هدف از راه‌اندازی و فعالیت این مجتمع مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نیز تربیت سربازان جبهه سایبری است.

وی اظهار امیدواری کرد با فعالیت این مراکز فرهنگی و دینی در شهرستان دشتستان شاهد تربیت و کشف استعدادی جوان و نوجوان مستعد دشتستانی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، دینی و آموزشی باشیم.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول