اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طبس

قطار بندرعباس - مشهد جان 25 گوسفند را گرفت

ورود احشام به حریم راه آهن در حوالی ایستگاه غنی‌آباد طبس و برخورد قطار مسافری بندرعباس - مشهد با احشام، موجب تلف شدن حدود 25 گوسفند شد.

قطار بندرعباس - مشهد جان 25 گوسفند را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، ورود احشام به حریم راه آهن در حوالی ایستگاه غنی‌آباد طبس مربوط به اداره کل راه آهن شرق و برخورد قطار مسافری بندرعباس - مشهد با احشام، موجب تلف شدن حدود 25 گوسفند شد.

طبق گفته لکوموتیوران و رئیس قطار مسافری بندرعباس - مشهد، این احشام بدون حضور چوپان به حال خود رها شده بودند.

در این حادثه مشکلی برای قطار مسافری ایجاد نشد.

مدیرکل راه آهن شرق در این باره به خبرنگار فارس گفت: 17 متر از هر طرف خط آهن متعلق به راه آهن است و ورود احشام به حریم راه آهن ممنوع بوده و قابل پیگرد قانونی است.

محمد پورفخری بهابادی ادامه داد: مشاهده می‌شود که در محدوده راه آهن احشام مختلف از جمله شتر و گوسفند بدون چوپان رها شده‌اند که با توجه به اینکه این موضوع سلامت سیر قطارها را تهدید می‌کند، قطعاً موارد مشاهده شده گزارش شده و در راستای شناسایی صاحبان احشام و برخورد قانونی پیگیری می‌شود.

وی از دامداران محدوده خط آهن خواست هیچگاه دام خود را بدون چوپان رها نکرده و عبور احشام از خط آهن با دقت زیاد و حضور چوپان انجام شود تا هنگام نزدیک شدن قطار بتوان به‌موقع احشام را از خط آهن دور کرد.

انتهای پیام/90001/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول