اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز درگذشت آیت الله روحانی در مازندران

سند 3 جلدی شناسنامه آیت الله روحانی رونمایی شد

با تلاش ثبت و احوال مازندران از سند سه جلدی شناسنامه آیت الله روحانی نماینده فقید مقام معظم رهبری در مازندران رونمایی شد.

سند 3 جلدی شناسنامه آیت الله روحانی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، صبح امروز به مناسبت چهاردهمین سالروز درگذشت آیت‌الله حسن روحانی نماینده فقید رهبری در مازندران با تلاش ثبت و احوال مازندران از سند سه جلدی شناسنامه آیت‌الله روحانی نماینده فقید مقام معظم رهبری در مازندران رونمایی شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در این مراسم اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در چهاردهمین سالگرد ارتحال آن عالم ربانی بیانگر زهد و تقوایی است که در شخصیت آن بزرگوار وجود داشت.

 روحانی افزود: یکی از اموری که در زندگی آیت الله روحانی بسیار حائز اهمیت بوده است سبک زندگی آن بزرگوار بود که این سبک زندگی ارتباط نزدیکی با سبک زندگی انبیاء و اولیای الهی داشته است که مهم‌ترین جلوه آن ساده‌زیستی بود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله روحانی در پوشیدن لباس و خوردن غذا بسیار ساده و در اموری که مربوط به امور مادی بوده است قناعت‌پیشه بود و زمانی که مسئولیت امام جمعه و نمایندگی رهبری را بر عهده گرفت ساده‌زیستی وی بیشتر از گذشته شد.

فرزند آیت‌الله روحانی بیان داشت: زندگی آن بزرگوار به قدری ساده بوده که افراد و اشخاصی که وارد منزلش می‌شدند تحت تاثیر این سادگی قرار می‌گرفتند، ساده‌زیستی، اخلاق و منش آیت‌الله روحانی زبانزد عام و خاص بود و مردم علاقه وافری به وی داشتند.

وی بیان داشت: مهم‌ترین جلوه مرحوم آیت‌الله روحانی تبعیت محض از ولایت فقیه و حمایت بی‌چون و چرا از دستورات مقام رهبری بوده است و در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای برای تثبیت جایگاه رهبری و مرجعیت ایشان در استان مازندران انجام داده است.

روحانی خدمتگزاری را مهم‌ترین جلوه عالمان برشمرد و افزود: علما مرزبانانی هستند که برای مرزبانی و دفاع از ارزش‌های بزرگ الهی مورد تهدید قرار گرفته و با تحمل بسیاری از مشکلات همواره در قلوب مردم زنده هستند.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول