اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

شناسنامه‌دار شدن 145 هیئت مذهبی در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از شناسنامه‌دار شدن 145 هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد.

شناسنامه‌دار شدن 145 هیئت مذهبی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی در سطح جامعه امری لازم است و باید با اجرای برنامه‌های پرمحتوای فرهنگی در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی نقشی اساسی در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی دارند و تقویت این تشکل امری لازم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از شناسنامه‌دار شدن 145 هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون نزدیک به 150 هیئت مذهبی در شهرستان دشتستان فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی را انجام می‌دهند که از این تعداد هیئت، مشخصات 145 هیئت مذهبی تا پایان سال گذشته در شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان به ثبت رسیده است.

محمودی‌نیا برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، مراسم قرائت ادعیه، برپایی دوره‌های آموزش قرآنی و احکام و برگزاری مجالس سخنرانی مذهبی را از جمله فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی برشمرد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت مالی و معنوی از برنامه‌های فرهنگی هیئت‌ها و توجه به انسجام فعالیت‌های تشکل‌های مذهبی از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی برای گسترش فعالیت‌های مذهبی است.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی برای 1000 نفر در سال 91 به همت این اداره خبر داد.

محمودی‌نیا ادامه داد: دوره‌های آموزشی تخصصی و کارگاه‌های مهارتی ویژه مسئولین هیئت‌های مذهبی، مداحان، اقشار تاثیرگذار، کارکنان دولت و بازاریان در قالب 15 عنوان دوره آموزشی برای 1000 نفر از گروه‌های مختلف برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی به مدت 1200 نفر ساعت و در قالب موضوعات تربیت خانواده در اسلام، اخلاق تدریس در آئینه آیات و روایات، شبهه‌شناسی و مسائل دینی و اعتقادی، اندیشه و آراء امام راحل ، اخلاق مداحی، آواها و نواهای مداحی، کسب و کار حلال، مدیریت و روش‌های کار گروهی در کار دینی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های تبلیغات روانی و همچنین مهارت‌های اساسی زندگی، آشنایی با نحله‌های انحرافی در هیئت‌های مذهبی و عرفان‌های حقیقی و دروغین و با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار شد.

محمودی‌نیا افزود: آموزش تخصصی مسئولین هیئت‌های مذهبی و مداحان از برنامه‌های موفق اداره تبلیغات اسلامی در سال 91 بوده است.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول