اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بشرویه خبر داد

فعالیت 7 تیم اجتماع ‌محور در بشرویه

رئیس اداره بهزیستی بشرویه از فعالیت هفت تیم اجتماع‌ محور در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد دو تیم در محلات و پنج تیم در مهدکودک‌ها فعالیت دارند.

فعالیت 7 تیم اجتماع ‌محور در بشرویه

محمد خادم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: سازمان بهزیستی با اجرای برنامه‌های گوناگون درصدد افزایش نقش و مشارکت مردم در رفاه و سلامت خود از طریق تشکیل تیم‌های اجتماع محور است.

وی ادامه داد: طرح اجتماع محور مبتنی بر اجتماع کوچکی است که آموزش‌ها و مهارت‌های ویژه در آن به جامعه هدف ارائه می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه از فعالیت هفت تیم اجتماع محور با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد دو تیم در محلات و پنج تیم در مهدکودک‌ها فعالیت دارند.

خادم افزود: آموزش مهارت‌های فرزند پروری، آموزش مهارت‌های زندگی و آشنایی با انواع مواد مخدر و تاثیرات آن از جمله محورهای آموزشی تیم‌های اجتماع محور است.

این مسئول تصریح کرد: برای اجرای طرح اجتماع محور با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان مبلغ 14 میلیون و 400 هزار ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح محب بیان داشت: به منظور ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی پس از بلایای طبیعی 15 نفر گروه فوریتی و 30 نفر از مردم محله آموزش دیده‌اند که در این زمینه نیز مبلغ 5 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شد.

خادم عنوان کرد: واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان تعداد 23 نفر را به کمپ ترک اعتیاد معرفی کرده که مبلغ 18 میلیون و 800 هزار ریال کمک هزینه درمان به آنها پرداخت شده است.

این مسئول اذعان داشت: همچنین 30 زوج برای انجام مشاوره ژنتیک به مراکز مشاوره معرفی شده‌اند و 16 میلیون و 490 هزار ریال برای انجام آزمایشات و هزینه‌های درمانی آنها پرداخت شده است.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول