اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

برای پیشبرد اهداف بسیج دانشجویی نیاز به گفتمان انقلابی داریم

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: برای پیشبرد تمام اهداف بسیج دانشجویی نیاز به گفتمان انقلابی و رفتار جهادی نهادی داریم.

برای پیشبرد اهداف بسیج دانشجویی نیاز به گفتمان انقلابی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی شامگاه دوشنبه در همایش یک‌روزه «رسم هجرت» با حضور فرماندهان حوزه و پایگاه و شوراها و سرگروه‌های اردوی جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول در تبیین اهداف بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: وظیفه بسیج دانشجویی است که فضای دانشگاه‎ها را در هنگام تهدید یا فرصت، براساس نیازمندی‎ها و ضروریات وقت، پیرامون مطالبات به حق مقام معظم رهبری تغییر دهد.

وی تصریح کرد: فرماندهان حوزه و پایگاه، شوراها و سرگروه‎های اردوی جهادی باید ابتدا خود را پیرامون مفاهیم و گفتمان بسیج دانشجویی تقویت کنند و با فهم کامل وارد این عرصه شوند.

لشکربلوکی افزود: باید نقاط قوت، ضعف، آسیب، تهدیدها و فرصت‌ها را اعم از درون‌سازمانی و برون‌سازمانی بررسی کرد و بر این اساس برنامه‌های راهبردی را ارائه کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در خصوص برنامه راهبردی سه ساله بسیج دانشجویی استان که از سال 1391 تنظیم و ارائه شده، گفت: این برنامه شامل پنج محور چشم‌انداز، 25 برنامه میان‌مدت و 75 برنامه کوتاه‌مدت است که برخی از این برنامه سه ساله در سال اول آن به ضرورت وقت، عملیاتی شده است.

برنامه‌های بسیج دانشجویی بر پایه مطالبات بر حق مقام معظم رهبری است

وی خاطرنشان کرد: برنامه سال‌جاری بر سه محور ابلاغی، راهبردی و تاکتیکی عملیاتی تنظیم شده است که برای عملیاتی کردن آنها لازم است مسئولان و فرماندهان بدانند که چگونه ساختار و فیزیک مجموعه را با برنامه‌ها و راهکارها تلفیق کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان اذعان داشت: تنظیم، تبیین و عملیاتی کردن برنامه‌های ناحیه بسیج دانشجویی استانی براساس پنج محور شاخص برنامه کشوری بر پایه مطالبات بر حق مقام معظم رهبری است.

لشکربلوکی افزود: برای پیشبرد تمام اهداف بسیج دانشجویی نیاز به گفتمان انقلابی و رفتار جهادی نهادی داریم.

اساس کار بسیج دانشجویی، تربیت نیروهای هم‌طراز انقلاب است

وی ادامه داد: اساس کار بسیج دانشجویی، تربیت نیروهای هم‌طراز انقلاب است که این نیروها مستلزم دارا بودن مؤلفه‌هایی هستند که از مهم‌ترین آنها موفقیت تحصیلی پیشگام در مقایسه با اقشار دیگر است.

لشکربلوکی خاطرنشان کرد: توانمندی که در دست داریم محیط دانشگاه است که از جایگاه و ظرفیت آن باید برای تبیین و تدوین مواضع خود استفاده کنیم، نیروهای جوان و خلاقی که در جستجوی راه برتر هستند را شناسایی و جذب کنیم تا به مدد الهی به آنچه که شایسته سازمان بسیج دانشجویی است، دست یابیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان اشاره‌ای کرد به مطالبات مقام معظم رهبری از اعضای بسیج دانشجویی و اظهار داشت: باید نگاه، ذهن و عملکرد ما پیرامون خواسته‌های بر حق مقام معظم رهبری باشد تا در نگرش‌های خود نسبت به اهداف سازمان دچار انحراف و اشتباه نشویم.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول