اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت‌المقدس:

80 درصد روحانیون کردستان عضو بسیج هستند

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کردستان از عضویت 80 درصدی طلاب و روحانیون استان در بسیج مستضعفین خبر داد.

80 درصد روحانیون کردستان عضو بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیداحد رسولی در دیدار فرمانده و معاونت‌های سپاه بیت‌المقدس با نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کردستان اظهار کرد: 3 هزار و 821 روحانی در استان کردستان وجود دارد که 2 هزار و 429 نفر از آنان به عضویت بسیج درآمده‌اند.

به گفته مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان، این تعداد طلاب و روحانی بسیجی در دو حوزه و 24 پایگاه مقاومت برادران و خواهران ساماندهی شده‌اند.

وی در ادامه به یکسری از برنامه‌ها و اقدامات بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان در سال گذشته اشاره کرد و برگزاری جلسات هم‌اندیشی در تمامی شهرستان‌ها، اعزام 300 روحانی اهل سنت به مشهد مقدس، توزیع هزار جلد کتاب و اعزام 180 روحانی به مرقد مطهر امام راحل را از جمله این برنامه‌ها خواند.

رسولی اضافه کرد: برگزاری همایش منادیان وحدت یکی دیگر از اقدامات بسیج طلاب و روحانیون کردستان در سال گذشته بود که در سطح بالایی برگزار شد و خروجی مثبتی به دنبال داشت.

وی همچنین برگزاری 10 همایش پرچمداران بصیرت در شهرستان‌های استان، اعزام 250 روحانی در قالب کاروان‌های راهیان نور، اعزام 290 روحانی در قالب گروه‌های جهادی و اردوهای طرح هجرت و 200 نفر از روحانیون به مسابقات کشور را از دیگر اقدامات این بخش از سپاه بیت‌المقدس کردستان برشمرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان خاطرنشان کرد: جذب 230 طلبه جدید به عضویت بسیج یکی دیگر از کارهای بسیج طلاب است و با ارائه آموزش‌های لازم تعدادی از اعضای عادی به فعال و تعدادی نیز از فعال به کادر ارتقا یافته‌اند.

رسولی در پایان راه‌اندازی حوزه علمیه اهل سنت را یکی از الزامات استان دانست و گفت: با تحقق این مهم بیشتر مشکلات روحانیون اهل سنت حل می‌شود.

انتهای پیام/79001/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول