اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد:

ضرورت رفع معضلات بخش کشاورزی در استان البرز

استاندار البرز بر ضرورت رفع معضلات بخش کشاورزی در این استان تأکید کرد.

ضرورت رفع معضلات بخش کشاورزی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان بعدازظهر امروز در بیست و دومین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی استان البرز که در فرمانداری نظرآباد برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز قابلیت‌های بسیار مطلوبی در زمینه کشاورزی دارد اما متأسفانه از ظرفیت‌های موجود در این استان به خوبی استفاده نمی‌شود.

وی بر توسعه طرح‌های بخش کشاورزی تأکید کرد و افزود: با توجه به مباحث مطرح شده در این حوزه و معضلات و مشکلات این بخش باید تمامی مسائل به صورت تفکیک شده و کارشناسی در کمیته تخصصی بررسی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار به طرح‌های مصوب کشاورزی یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی بررسی معضلات موجود در پلمپ چاه‌های غیرمجاز، ذخیره‌سازی منابع آب و بهینه‌سازی مصرف آب، حفاظت از منابع آبی استان و همچنین جلوگیری از آلودگی آب شرب را دیگر مباحثی دانست که باید در این کمیته مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد.

*پروژه‌ها پیش از طرح در جلسات استانی، در کارگروه‌های تخصصی بررسی شود

این مسئول با اشاره به اینکه بررسی دقیق طرح‌ها در جلسات تخصصی موجب تحقق اهداف و برنامه‌های کلان استان می‌شود، خاطرنشان کرد: جلسات کلان استانی جایگاه طرح مباحث جزیی نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی علاوه بر بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف به ویژه بخش کشاورزی شاهد طرح پروژه‌های کلان بود.

وی تصریح کرد: استان البرز با توجه به ظرفیت‌های غنی و قوی در بخش کشاورزی و دامپروری متأسفانه با برخی مسائل و مشکلات مواجه است که باید برای آنها تدابیر لازم در نشست‌های علمی و کارشناسی اتخاذ شود.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول