اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دروازه‌بان ملی‌پوش نوشهری لژیونر می‌شود

سید پیمان حسینی دروازه‌بان نوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، «لژیونر‌شدنش» را تایید کرد.

دروازه‌بان ملی‌پوش نوشهری لژیونر می‌شود

سید پیمان حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: از لیگ فوتبال ساحلی کشور بلاروس برای بازی در این کشور دعوتنامه دارم و در آینده در این کشور فوتبال بازی خواهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر تمرینات خود را به ‌صورت منظم در تیم ملی زیر نظر مربیان انجام می‌دهم و خود را به همراه تیم ملی برای جام جهانی فوتبال ساحلی که شهریور ماه در کشور برزیل انجام می‌شود آماده می‌کنم.

حسینی بیان کرد: در حال بررسی پیشنهاد بازی در فوتبال ساحلی بلاروس هستم و به احتمال زیاد بعد از جام جهانی در لیگ این کشور بازی خواهم کرد.

دروازه‌بان ملی پوش نوشهری همچنین درباره وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: هیچ مشکلی برای دستانم وجود ندارد و کاملا سالم و در آمادگی بسیار خوبی بسر می‌برم و برای بازی در جام جهانی انگیزه فراوانی دارم.

وی در ادامه به پاداش وعده داده شده از سوی شورای شهر نوشهر در مراسم استقبال وی در نوشهر پس از کسب قهرمانی آسیا اشاره کرد و تصریح کرد: فدراسیون فوتبال پاداش‌ها را داد اما هنوز خبری از پاداش شورای شهر نوشهر که در روز مراسم استقبال در نوشهر  وعده آن را داده بود نشد و بعد از چند ماه تازه نامه‌نگاری آن را انجام دادند ولی خبری از پاداش نشد.

حسینی خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و کادر فنی تیم ملی، مردم نوشهر، رسانه‌ها و همه دوستانم که همواره از من حمایت کردند و باعث تقویت روحیه و انگیزه من هستند کمال تشکر را دارم و همین روحیه بالا و انگیزه‌ها باعث می‌شود تا در جام جهانی بازی‌های بسیار خوبی را به همراه تیم ملی انجام دهم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ساحلی ایران با درخشش این دروازه‌بان مازندرانی قهرمان نخستین دوره رقابت‌های غرب آسیا که به میزبانی ایران در جزیره قشم برگزار شده بود، شد، در فینال این مسابقات تیم کشورمان به مصاف تیم عمان رفت و پس از تساوی 3 - 3 در وقت معمول و وقت اضافه در ضربات پنالتی با درخشش این دروازه‌بان مازندرانی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد.

در فینال این بازی‌ها و در ضربات پنالتی، سید پیمان حسینی لرگانی دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران با درخشش خیره‌کننده‌ای که در طول بازی‌های این دوره از مسابقات داشت در فینال این مسابقات نیز با مهار ضربه پنالتی تیم فوتبال ساحلی ایران را به مقام قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی غرب آسیا رساند.

همچنین این دروازه‌بان کجوری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز با مهار ضربه پنالتی در فینال مسابقات، تیم ایران را برای نخستین بار به مقام قهرمانی قاره آسیا رساند.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول