اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

بهره‌مندی از واحدهای تولیدی پویا از مزیت‌های صنعتی قزوین است

استاندار قزوین بهره‌مندی از واحدهای تولیدی پویا، توانمند و برخوردار از فناوری را جزو مزیت‌های صنعتی استان قزوین خواند.

بهره‌مندی از واحدهای تولیدی پویا از مزیت‌های صنعتی قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، استاندار و جمعی از مسئولان استان قزوین از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید کردند.

احمد عجم و مسئولان همراه از قسمت‌های مختلف این گروه کارخانجات تولیدی ـ صنعتی تولیدکننده کپسول CNG برای مصارف خودروها با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 200 میلیارد ریال و اشتغالزایی اولیه 156 نفر در یک شیفت  بازدید به عمل آوردند.

این واحد تولیدی در مرحله تولید آزمایشی است که کمتر از یک ماه آینده با تولید سالانه 300 هزار کپسول CNG به تولید انبوه می‌رسد.

استاندار قزوین در جریان بازدید از واحدهای تولیدی یاد شده روند توسعه صنعت در استان را پرشتاب خواند و گفت: بهره‌مندی از واحدهای تولیدی پویا، توانمند و برخوردار از فناوری از مزیت‌های صنعتی استان قزوین است.

احمد عجم با قدردانی از فعالان بخش صنعت و معدن در استان قزوین افزود: باید با تلاش بیشتر زمینه دستیابی به حماسه اقتصادی در سال 92 فراهم شود.

گفتنی است،‌ در حال حاضر 396 قرارداد در شهرک صنعتی لیا با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و 10 هزار و 923 نفر اشتغالزایی با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده است که از این تعداد 277 واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری دو هزار و 518 میلیارد ریال و اشتغالزایی شش هزار و 958 نفر پروانه بهره‌برداری أخذ کردند.

انتهای پیام/2667/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول