اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم اختصاص بودجه

گلزار شهدای بابلسر ساماندهی نشده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر گفت: به دلیل عدم اختصاص بودجه ساماندهی گلزار شهدای بابلسر تاکنون انجام نگرفته است.

گلزار شهدای بابلسر ساماندهی نشده است

سیدنصرالله نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای صیانت حقوق از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاسیس شده است.

وی افزود: علی‌رغم اینکه در جامعه از بنیاد شهید به عنوان نهاد حمایتی و معیشتی یاد می‌شود، این بنیاد نهادی فرهنگی است چرا که اهداف فرهنگی را بیش از هر چیز دنبال می‌کند.

نصراللهی در ادامه به رشادت و ایثارگری مردم شهرستان بابلسر در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این شهرستان تعداد 540 شهید و 550 جانباز بالای 25 درصد و بالاتر را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی، عمده‌ترین فعالیت بنیاد شهید را حول سه محور اساسی دانست و گفت: امور معیشتی، امور فرهنگی و آموزشی، امور بهداشت و درمان خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از عمده‌ترین فعالیت‌های بنیاد است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابلسر با بیان اینکه تعداد600 دانشجو در دانشگاه مازندران، دانشگاه غیرانتفاعی پارسا بابلسر، غیرانتفاعی علامه امینی بهنمیر و پیام‌نور کله‌بست و بهنمیر مشغول تحصیل هستند، اضافه کرد: بنیاد شهید کمک شهریه این دانشجویان را به طور کامل پرداخت می‌کند.

این مسئول با اعلام اینکه هزینه کمک آموزشی دانش آموزان طرح شاهد را به طور کامل پرداخت کردیم، افزود: پرداخت هزینه برای تقویت بنیه علمی، خدمات آموزشی و تشویقی نیز  به برخی از دانش‌آموزان تعلق گرفت.

نصراللهی گلزارهای شهدا را مکان مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ملی و مذهبی دانست و افزود: چهار گلزار شهرستان بابلسر در بحث ساماندهی است که قرار بود مبلغ 160 میلیون تومان به آن تخصیص یابد در حالی که تاکنون فقط 20 درصد از آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم با تخصیص بودجه لازم بتوانیم در سال 92 ساماندهی گلزار شهدا را به اتمام برسانیم.

نصراللهی همچنین با اشاره به اینکه بنیاد شهید شهرستان بابلسر 240 سهمیه مسکن مهر داشته است که تاکنون 160 مسکن جذب شده است، گفت: برای تمام کسانی که در پوشش بنیاد شهید بودند، بیمه عمر و بیمه حوادث تعلق گرفت.

انتهای پیام/86010/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول