اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر خبر داد

افزایش نظارت روزانه بر اماکن عرضه گوشت در شوشتر

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر از نظارت روزانه بازرسان بر کشتارگاه‌ها و اماکن عرضه گوشت در سطح شهرستان شوشتر خبر داد.

افزایش نظارت روزانه بر اماکن عرضه گوشت در شوشتر

احمدعلی معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: روزانه بازرسان بهداشتی برای نظارت بر کشتارگاه‌ها و اماکن عرضه گوشت در سطح شهرستان اقدام به بازرسی می‌کنند و از این نظر مشکل خاصی در بهداشت شوشتر وجود ندارد.

وی درباره نظارت و بازرسی بر کشتارگاه‌های شهرستان شوشتر افزود: روزانه دو نفر بازرس بهداشتی به بازرسی لاشه‌های دام‌های کشتار شده در کشتارگاه می‌پردازند و با مظاهر بیماری و فعالیت‌های غیربهداشتی برخورد می‌کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر ادامه داد: لیست این گزارش‌ها روزانه به شبکه دامپزشکی ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بازرسی روزانه کشتارگاه‌ها، بازرسان اقدام به بازرسی اماکن عرضه گوشت و سایر فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان می‌کنند و در این بازدید‌ها با مظاهر غیربهداشتی برخوردی قاطع و صریح می‌شود.

ارزیابی عرضه گوشت

معینی درباره عرضه گوشت در سطح شهرستان تصریح کرد: عرضه گوشت در سطح شوشتر نسبت به بسیاری از شهرها خوب ارزیابی شده و در این زمینه بررسی‌ها و بازرسی‌های میدانی گواه این مدعا است.

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر گفت: همه لاشه‌های گوشت کشتار شده، علاوه بر مهر دامپزشکی، اتیکت زده شده‌اند و این مسئله می‌تواند اطمینان خاطر خریدار را از بهداشت و سلامت گوشت افزایش دهد.

وی با اشاره به نحوه نگهداری گوشت‌های کشتار شده در محل‌های عرضه افزود: همه لاشه‌ها و گوشت‌ها در یخچال ویترینی آویزان و به صورت کشتار مجاز عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/72006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول