اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرمشهر 31 سال پس از آزادی ـ 8

بیکاری به جان مردم خرمشهر افتاده است / نابسامانی وضعیت آب و فاضلاب

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت 32 سال از آزادسازی خرمشهر، بیکاری به جان مردم این شهر افتاده و وضعیت آب و فاضلاب و آسفالت همچنان نابسامان است.

بیکاری به جان مردم خرمشهر افتاده است / نابسامانی وضعیت آب و فاضلاب

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد آزادسازی این شهرستان از چنگ دشمن بعثی و متحدانش اظهار کرد: بسیار تاسف‌برانگیز است که خرمشهر پس از گذشت 32 سال از بند اسارت هنوز با فقر امکانات و کمبودها دست و پنجه نرم می‌کند.

خرمشهر نیاز به توجه و بازسازی دارد

وی افزود: دولت پس از اتمام جنگ تحمیلی در این شهرستان اقداماتی را انجام داد، اما این خاک هنوز نیاز به توجه و بازسازی دارد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقدامات دولت برای زنده کردن خاک مقدس این شهرستان همچنین جوابگوی نیازهای مردم خرمشهر کافی نبوده است، زیرا ساکنان این شهرستان هنوز با مشکلات و معضلات بدیهی دست به گریبانند.

بسیاری از خانواده‌ها به نان شب محتاجند

وی اضافه کرد: شهرستان خرمشهر در طول هشت سال دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان بسیاری را تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب کرد و امروز نباید وضعیت گلزار شهدایش چنین باشد!

سامری با بیان اینکه حق این مردم خیلی بیشتر است، خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های بی‌شماری در خرمشهر هستند که به نان شب محتاج بوده و از امکانات اولیه زندگی و امرار معاش محرومند.

مسئولان به فکر باشند

وی ادامه داد: بیکاری به جان مردم این شهر افتاده و وضعیت آب و فاضلاب و آسفالت و بسیاری از بخش‌های شهری و رفاهی همچنان اندر خم یک کوچه مانده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: این درست نیست که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر فقط به این شهر نگاهی بیندازیم و در آن جشن و سرور برپا کنیم باید همه روزها دلاورمردی و ایستادگی مردان سلحشور این مرز و دیار را به یاد آورد و برای حفظ ارزش‌های آنان تلاش کرد.

وی اظهار کرد: مسئولان این موارد را مدنظر داشته باشند و به فکر این شهر و مردمان آن باشند.

انتهای پیام/72001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول