اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

نامزدهای شوراها باید از توانمندی تخصصی و اعتقادی برخوردار باشند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: لازم است افرادی نامزد انتخابات شوراها شوند که در راستای راهبرد پیشرفت کشور و شهر از صلاحیت و توانمندی‌های تخصصی و اعتقادی برخوردار باشند.

نامزدهای شوراها باید از توانمندی تخصصی و اعتقادی برخوردار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی دوشنبه شب در نشست هفتگی شورای معاونین حزب موتلفه استان بوشهر با اشاره به رابطه و شرایط سیاسی منطقه داخل کشور اقدام غیرانسانی تروریست‌های جنایتکار در نبش قبر صحابه بزرگوار رسول اکرم حجربن عدی را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این اقدام ددمنشانه و غیر شرعی نشانگر انحراف عمیق اعتقادی تروریست‌های سوریه است.

وی افزود: جامعه جهانی با این اقدام به درستی دریافت که گروهک‌های متجاوز به حقوق مردم سوریه از چه اندیشه‌های واپسگرایانه‌ای پیروی می‌کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در بخشی دیگر از بیانات خود حضور علمای دینی کشورهای اسلامی را در همایش بزرگ بیداری اسلامی نشانگر محوری بودن ایران اسلامی در جنبش‌های بیداری اسلامی منطقه دانست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در همایش اخیر، توجه جهان اسلام به اشارات رهبر معظم انقلاب را کلید راهگشای مشکلات مردم منطقه دانست و تصریح کرد: به‌طور قطع توجه به نکات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب موجب نجات جنبش‌های منطقه از عوامل نفوذی خواهد شد.

فاتحی اضافه کرد: باید توجه داشت که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ابتدا به دنبال انحراف بیداری اسلامی منطقه بوده است و علمای اسلامی باید هوشیارانه تحرکات استکبار جهانی را رصد نموده و به موقع خنثی کنند.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات شوراها ضرورت حضور افراد خبره و واجد صلاحیت برای کاندیدارتوری شوراها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: کاندیداهای شوراها باید برای پیشبرد فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشت، فرهنگی و آموزش مردم شهر برنامه داشته باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: لازم است افرادی خود را در معرض رای مردم قرار دهند که در راستای راهبرد پیشرفت کشور و شهر از صلاحیت و توانمندی‌های تخصصی و اعتقادی برخوردار باشند و درد مردم را بدانند و به درمان مشکلات اقتصادی اجتماعی بپردازند.

فاتحی گفت: اعضای شوراها پس از انتخاب، باید 28 محور مورد اشاره مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی را در دستور کار قرار داده و در راستای عملیاتی شدن آن در زندگی مردم طرح‌های لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول