اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان تاکید کرد

تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

فرماندار تنگستان گفت: پروژه‌هایی که 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و رها شده‌اند، باید هرچه سریعتر دستگاه‌های اجرایی با پیمانکار مربوط نسبت به تکمیل آنان اقدام کنند.

تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، احمد جعفری نسب دوشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: انتخابات نمایش حضور مقتدرانه مردم برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است.

فرماندار تنگستان انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: آنچه که زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را در این برهه حساس فراهم می‌کند، حضور و مشارکت همراه با بصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات آینده است.

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: تلاش و اهتمام بیشتر مسئولان لازمه تحقق این مهم است.

جعفری نسب خاطرنشان کرد: تکلیف شرعی همه است که با مشارکت جدی و پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را که در صدد کم رنگ کردن حضور مردم هستند، نقش بر آب کنند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه باید تا روز آخر کار کرد، گفت: باید همه مسئولان به این نکته توجه داشته باشند تا زمانی که در پست کاری خود هستند، نباید خدمت به مردم را فراموش کنند و خدمت به مردم را تا آخرین لحظه سرلوحه کار خود قرار دهند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد اجرا شده باید هرچه سریعتر برای تکمیل آنها اقدام لازم صورت گیرد، گفت: پروژه‌هایی که 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و رها شده‌اند، باید هرچه سریعتر دستگاه‌های اجرایی با پیمانکار مربوط نسبت به تکمیل آنان اقدام کنند.

فرماندار تنگستان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان خواست تا با ستاد انتخابات همراهی و همکاری لازم در جهت برگزاری انتخابات داشته باشند.

امام جمعه شهر اهرم نیز در سخنانی ضمن دعوت همه مردم به حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه همه مردم است که برای مایوس کردن دشمنان این ملک در انتخابات حضور گسترده و فعال داشته باشند.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو از موضوع جدایی بخش دلوار از شهرستان تنگستان انتقاد کرد.

انتهای پیام/66004/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول