اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نایین در مجلس:

سوابق سیاسیون مانند خدمات و اشتباهات آنها برای ملت مشخص است

نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردمی مهم‌ترین اصل در انتخابات آینده است و مردم ایران همچون همیشه با سنجش درست صلاحیت افراد مختلف بهترین فرد را برای ریاست‌جمهوری ایران برمی‌گزینند.

سوابق سیاسیون مانند خدمات و اشتباهات آنها برای ملت مشخص است

حمیدرضا طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در شرایط فعلی حضور تمام جناح‌های سیاسی مختلف که پایبند انقلاب هستند و چارچوب قانون اساسی و ولایت‌فقیه را قبول دارند به نفع کشور و مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام فردی خاص مانند آقای هاشمی رفسنجانی را نمی‌توان اتفاق ویژه‌ای برشمرد و جناح‌ها و تفکرات سیاسی مختلف نیز نمی‌توانند از ایشان حمایت کنند، تأکید کرد: ثبت‌نام گروه‌های مختلف در انتخابات را به دلیل ایجاد شور انتخاباتی به فال نیک می‌گیریم اما پیش از هرگونه اظهار نظر درباره افراد ثبت‌نامی باید صبور باشیم تا نتایج افراد تایید صلاحیت شده مشخص شود.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصل مهم در این انتخابات حضور مردمی است و باید با همدلی و همیاری مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنیم.

وی ادامه داد: سوابق جناح‌های سیاسی مانند خدمات و اشتباهات آنها برای ملت ما مشخص است و آنها به خوبی می‌توانند صلاحیت افراد را تشخیص ‌دهند و بهترین فرد را برای ریاست‌جمهوری ایران برمی‌گزینند.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول