اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم انعکاس یادواره «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی توسط صدا و سیما

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خواستار انعکاس گسترده یادواره «پدخندق» این استان در سطح ملی توسط صدا و سیمای استانی شد.

لزوم انعکاس یادواره «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی توسط صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا پارسیان‌نژاد ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یادواره شهدای «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت‌های هنری در اجرای باشکوه این یادواره را مهم برشمرد و اظهار داشت: اگر برنامه به صورت کلی با گرایش هنری و نگاه هنری پیش‌بینی شود جذابیت خاصی می‌تواند برای عموم داشته باشد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در پیشنهاد خود به اعضای جلسه گفت: تولید چند تئاتر خیابانی با محوریت و موضوع حماسه  «پدخندق» و به اجرا گذاشتن آن می‌تواند مؤثر واقع شود، همچنین دعوت از هنرمندان، خوشنویسان و طراحان به منظور طراحی و خوشنویسی وصیت‌نامه شهدای«پدخندق » از برنامه‌های جالب در این یادواره است.

پارسیان‌نژاد نقش صدا و سیمای استان را در انعکاس پوشش کامل خبری مؤثر عنوان کرد و گفت: صدا و سیما با پوشش کامل از برنامه‌های مختلف اجرا شده در یادواره شهدای «پدخندق» می‌تواند تأثیر آن را چند برابر کند.

وی با اعلام آمادگی این حوزه در اجرای برنامه‌ها و وظایف محوله در یادواره شهدای «پدخندق» گفت: انعکاس این حماسه نباید تنها در سطح استانی باشد و باید برنامه‌ریزی لازم جهت انعکاس گسترده و پخش زنده در سطح ملی فراهم شود.

پارسیان‌نژاد با تأکید بر انعکاس گسترده یادواره «پدخندق» کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی توسط صدا و سیمای استانی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع این امر باید به شهرستان‌ها انتقال داده شود و با توجه به اینکه بیشترین افراد این حماسه به شهرستان کهگیلویه اختصاص دارد تدابیر لازم برای عطر افشانی گلزار شهدای این شهرستان اندیشیده شود.

این مسئول یادآور شد: با توجه به اینکه بعد از گذشت چندین سال از حماسه غرورآفرین دلاورمردان کهگیلویه و بویراحمدی گذشته است و چهار تیرماه نقطه عطفی برای این استان محسوب می‌شود، می‌توان این روز را به نام روز کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری کرد.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول