اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان خبر داد

اهدای 27 هزار مترمربع زمین برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در دهگلان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان از اهدای 27 هزار مترمربع زمین برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان خبر داد.

اهدای 27 هزار مترمربع زمین برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، حق‌رضا نادرپناه صبح امروز در جمع خیرین این شهرستان در کانون شهید مطهری این شهر اظهار کرد: خیرین دهگلان امسال برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی 27 هزار مترمربع زمین در روستاها به سپاه اهدا کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان اضافه کرد: سپاه برای این زمین‌ها در قالب طرح بسیج سازندگی پروژه‌هایی را تعریف و اجرایی می‌کند که عام‌المنفعه بوده و تاثیر مستقیمی در رفع محرومیت منطقه دارد.

نادرپناه گفت: بازسازی 4 مسجد، احداث پل بین روستایی، 3 سوله ورزشی سرپوشیده در قالب طرح صالحین و زمین روباز ورزشی در روستاهای باشماق و بلدستی از جمله طرح‌هایی بوده که در قالب طرح‌های بسیج سازندگی در این شهرستان ساخته شده است.

وی تصریح کرد: احداث 18 پایگاه بسیج در نقاط مختلف روستایی، لایروبی قنات در روستای گرگانه و احداث دبستان 3 کلاسه در روستای آب‌باریک از طرح‌های آینده سپاه در قالب طرح بسیج سازندگی است.

این مسئول اعزام 10 اکیپ پزشکی به مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی رایگان در روستاها و فعالیت یک گروه جهادی را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در راستای عمران و آبادانی در روستاها دانست.

نادرپناه غنی‌سازی اوقات فراغت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور و کمک به شناسایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی را از دیگر اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف مذکور در قالب اردوهای هجرت با استفاده از ظرفیت بسیجیان اقشار مختلف و انجام پروژه‌ها توسط بسیجیان متخصص و متعهد پیگیری می‌شود.

نادرپناه با اشاره به تنوع اهداف و فعالیت‌های بسیج سازندگی تصریح کرد: عمران و آبادانی، منابع طبیعی و کشاورزی، بهسازی و زیباسازی مدارس، اشتغالزایی و خدمات درمانی و بهداشتی از دیگر عرصه‌های فعالیت است.

در پایان این مراسم از خیرین تقدیر شد.

انتهای پیام/79013/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول