اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جم خبر داد

برگزاری یادواره شهید غلامرضا کشتکار در سطح کشوری

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جم از برگزاری یادواره شهید غلامرضا کشتکار در سطح کشوری خبر داد.

برگزاری یادواره شهید غلامرضا کشتکار در سطح کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد عبداللهی در نشست بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: تجلیل از یاد و نام شهدای عزیز امری بسیار مهم و ارزشمند است که باید مورد توجه و عنایت مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: شهدا با تقدیم جان خود برای تثبیت نظام اسلامی و حفظ ارزش‌ها و معنویات تلاش کردند و در هر شرایطی باید قدردان زحمات شهدا باشیم و نام آنها را گرامی بداریم.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جم از برگزاری یادواره شهید غلامرضا کشتکار در سطح کشوری خبر داد و خاطر نشان کرد: این یادواره با تلاش کانون بسیج هنرمندان استان با کیفیت مطلوبی برگزار می‌شود.

عبداللهی تصریح کرد: کانون بسیج هنرمندان استان بوشهر با همکاری کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های استان در نظر دارد یادواره شهید غلامرضا کشتکار اهل روستای چاه‌خانی دشتستان را در سطح کشوری در تاریخ چهارم تیرماه سال جاری در مرکز استان برگزار کند.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده از آثار هنرمندان در زمینه‌های شعر، مقاله، نماهنگ، ‌دلنوشته، نقاشی و خطاطی به‌صورت کتاب، نشریه و نمایشگاه استفاده شود.

این مسئول گفت: هنرمندان شهرستان جم می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های شعر، مقاله، ‌نماهنگ، نقاشی و خطاطی تا تاریخ 9 خرداد سال جاری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم ارسال کنند.

عبداللهی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای تقویت ارزش‌ها اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول