اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

تجمع جنبش نرم‌افزاری مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) در حرم حضرت معصومه

جنبش نرم‌افزاری مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) که به منظور اعزام به سوریه در فضای مجازی مبادرت به ثبت‌نام کرده بودند، فردا در حرم حضرت معصومه(س) تجمع خواهند کرد.

تجمع جنبش نرم‌افزاری مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) در حرم حضرت معصومه

روح‌الله انگیسه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به اقدامات افراطی تکفیری‌ها در تخریب و جسارت به مرقد صحابه پیامبر مکرم اسلام(ص)، گروهی از جوانان در صدد برآمدیم در حرکتی مجازی، آمادگی خود را برای اعزام به سوریه اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: بر همین اساس در پایگاه خبری ولی امر اعلام فراخوان کردیم تا کسانی که تمایل دارند به این جنبش نرم‌افزاری بپیوندند ثبت‌نام کنند.

سخنگوی جنبش مقاومت حضرت ابوالفضل العباس(ع) ابراز داشت: با ثبت‌نام حدود 20 هزار نفر از خواهران و برادران و ساماندهی آنها در گردان‌های حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زینب(س) به ولی امر مسلمین اعلام کردیم که این تشکل در راستای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و بنا بر اوامر ایشان در صورت لزوم به سوریه اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به موضع‌گیری بزرگان اهل سنت و علما در قبال این هتک حرمت گفت: در این راستا و تداوم اعلام انزجار نسبت به این اقدام شنیع تکفیری‌ها، عصر فردا تجمع اعتراض آمیزی در میدان آستانه و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

انگیسه ادامه داد: این تجمع در شام شهادت امام هادی(ع) با حضور علاقمندان به اهل بیت(ع) در قم و میهمانانی از شهرهای مجاور برگزار خواهد شد ضمن اینکه تجمع دیگری به صورت همزمان در تهران برپا خواهد شد.

وی هدف از این تجمع را ابراز انزجار نسبت به این حرکت و اعلام آمادگی برای اعزام به سوریه در صورت فرمان ولی فقیه زمان عنوان کرد و گفت: در پایان این تجمع بیانیه‌ای نیز در محکومیت این اقدام شنیع قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/78001/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول