اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دادگاه عمومی آبپخش افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مسئولان و مردم، دادگاه عمومی آبپخش افتتاح شد.

دادگاه عمومی آبپخش افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان دادگاه عمومی بخش آبپخش افتتاح شد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش در این مراسم اظهار داشت: استقرار ادارات و نهادها در این بخش از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان آبپخش است و در چند سال اخیر پیگیری بسیار زیادی برای این مسئله انجام داده‌ایم.

مصطفی رضایی افزود: ارتقای نمایندگی‌های ادارات این منطقه نیز در دستور کار قرار دارد و برای این مهم رایزنی بسیار خوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: رئیس کل دادگستری استان بوشهر و رئیس دادگستری دشتستان و فرماندار پرتلاش شهرستان دشتستان برای راه‌اندازی دادگاه عمومی آبپخش تلاش و فعالیت شبانه‌روزی داشتند که شایسته تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: راه‌اندازی این دادگاه گامی در تسهیل امور مردم آبپخش و روستاهای اطراف است و امیدوار هستیم این گام موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کند.

بخشدار آبپخش نیز اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه کرده و در آبپخش نیز این مسئله نمود خوبی داشته است.

غلامرضا وفایی افزود: تلاش برای جلب رضایت خاطر مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و امیدوار هستیم با همدلی و اتحاد در این راستا اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی یادآور شد: امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و باید برای تحقق این حماسه همه کمک و همراهی کنیم و با حرکت در مسیر ولایت در این راستا گام برداریم.

در این آیین احمدرضا دامی به عنوان سرپرست دادگاه عمومی بخش آبپخش منصوب شد.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول