اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی مهم‌ترین نیاز آبپخش است

امام جمعه آبپخش گفت: استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی مهم‌ترین نیاز آبپخش است.

استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی مهم‌ترین نیاز آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه جمعه در نشست مسئولان آبپخش با فرماندار دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم و جلب رضایت ایشان مهم‌ترین وظیفه‌ای است که مسئولان در هر پست و سمتی بر عهده دارند و باید برای دستیابی به آن بکوشند.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی در آبپخش یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این منطقه است و بنده در سال‌های اخیر و جلسات مختلف همواره این موضوع را مورد تأکید قرار داده‌ام.

رضایی بیان داشت: با وجود گذشت قریب به چهار سال از استقرار بخشداری در آبپخش هیچ اقدام موثری به‌منظور ارتقای وضعیت اداری این منطقه صورت نگرفته و تنها شاهد استقرار نمایندگی سه اداره در منطقه بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: نمایندگی دستگاه‌‌های اجرایی با محدودیت اختیارات روبه‌رو هستند و مردم این منطقه برای انجام امور اداری خود و دریافت پاسخ مطلوب به ‌اجبار باید به مرکز شهرستان یا بخش‌های همجوار مراجعه کنند.

این مسئول بیان داشت: وقت‌گیر بودن، صرف هزینه، طی مسافت طولانی و... از مشکلاتی است که مردم آبپخش هم‌اکنون برای انجام امور اداری با آن روبه‌رو هستند و استقرار ادارات در آبپخش از مشکلات مردم می‌کاهد.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: توسعه آبپخش هدف والایی است که همواره پیگیر آن بوده‌ایم و مسئولان اجرایی باید با عزم جزم و همت بیش از پیش برای تحقق آن تلاش کنند.

رضایی با توجه به نزدیک بودن به زمان برگزاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، یادآور شد: امیدواریم با توجه به عدم وجود امکانات اداری مناسب و محدودیت امکانات و زیرساخت‌های اداری آبپخش در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات لازم به‌ منظور توسعه بیش از پیش آبپخش در نظر گرفته شود.

وی گفت: باید با استفاده از تمامی امکانات به‌طوری برنامه‌ریزی کنیم که مردم از بیشترین خدمات بهره‌مند شوند و حجم خدمات ارائه شده به ایشان به مراتب افزایش یابد.

امام جمعه آبپخش حضور گسترده مردم در انتخابات را نماد حماسه سیاسی دانست و متذکر شد: هر روز که به 24 خرداد ماه نزدیک می‌شویم به‌معنای آن است که به زمان خلق حماسه‌ای بزرگ توسط مردم نزدیک‌تر می‌شویم.

رضایی اذعان داشت: سخنان و رهنمودهای رهبری برای ما همچون چراغ راهنما است و همیشه با توجه به فرامین و دستورات امام خامنه‌ای می‌توانیم بهترین مسیر را پیدا کنیم.

انتهای پیام/2452/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول