اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسول هنرمند:

تالار فرشچیان خصوصی شود کورسوی تئاتر خاموش می‌شود

تهیه‌کننده و بازیگر اصفهانی گفت: خصوصی شدن تالار هنر در شرایطی که هنرمندان اصفهانی در ناتوانی مالی هستند، موجب خاموشی کورسوی تئاتر اصفهان می‌شود که این مایه تأسف است.

تالار فرشچیان خصوصی شود کورسوی تئاتر خاموش می‌شود

رسول هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد کم‌کاری گروه‌های تئاتر در آستانه روز تئاتر اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان باید پشتوانه تئاتر باشد، در همه جای کشور به همین شکل است، اما در اصفهان تئاتر حامی ندارد.

وی اضافه کرد: انجمن هنرهای نمایشی توسط اداره ارشاد حمایت نمی‌شود و اصفهان تنها به برگزاری مراسم کوچک در تجلیل از هنرمندان بسنده کرده است.

بازیگر تئاتر اصفهان اضافه کرد: زمانی که سرپرستی انجمن هنرهای نمایش را بر عهده داشتم، دوندگی بسیاری انجام دادم، اما این انجمن مکانی را در دست نداشت که به فعالیت خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در همه شهرهای کشور، مرکزی به عنوان تئاتر شهر وجود دارد، اما در اصفهان که شهر فرهنگی است، این مرکز وجود ندارد.

هنرمند افزود: تالار فرشچیان اصفهان مهم‌ترین مرکز تئاتر شهر است و تاکنون که هنرمندان به صورت خودجوش حرکت تئاتر انجام می‌دادند از این مکان استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: اگر این مرکز نیز به بخش خصوصی واگذار شود دیگر خبری از حرکت‌های خودجوش تئاتر دیده نمی‌شود و همین کورسوی تئاتر هم خاموش می‌شود.

تهیه‌کننده و بازیگر اصفهانی در پایان گفت: در شرایطی که هنرمندان توانایی مالی برای پرداخت هزینه مکان تئاتر را ندارند خصوصی‌سازی تالار فرشچیان مایه تأسف است.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول