اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تاکید کرد

عملیاتی‌کردن مصوبات جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با عملیاتی‌کردن مصوبات جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توان به انجام اقدامات ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه امیدوار بود.

عملیاتی‌کردن مصوبات جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان در سنندج اظهار کرد: به برکت خون شهدا و در سایه تمکین مردم به فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در مسیری که ایشان ترسیم کرده‌اند شاهدیم که ایران به عنوان یک کشور مقتدر در جهان مطرح است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر شهدا و اطاعت از فرامین رهبری تنها راه مقابله با توطئه‌ها دشمنان است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زمینه عزت ملت ایران را در جهان بیش از پیش فراهم می‌کند.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا حاصل شده است و هرگونه بی احترامی به خانوده شهدا قابل قبول نیست چرا که این مسئله در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.

حسن‌زاده در مورد تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان گفت: تشکیل جلسات صرف این شورا ارزشی ندارد و تنها با عملیاتی‌کردن مصوبات این جلسات می‌توان به انجام اقدامات ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه امیدوار بود.

وی دادن اختیارات کامل به اعضای شوراها به منظور انجام وظایف و اجرا را ضروری دانست و اضافه کرد: اگر دست اعضای شورا در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای مصوبات باز باشد قطعا نتیجه و بازخورد مثبت آن را با عملیاتی‌شدن مصوبات شورا مشاهده خواهیم کرد.

وی از مسئولان نیز به عنوان خادم مردم به ویژه خانواده شهدا نام برد و افزود: بی‌احترامی به خانواده شهدا که برای دفاع از اسلام و انقلاب عزیزترین‌هایشان را تقدیم کرده‌اند غیر قابل تحمل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه انقلاب و پیشرفت‌های امروز کشور در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهدا بدست آمده و خانواده شهیدان به عنوان یادگاران شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا اولویت تمام مدیران و مسئولان نظام اسلامی است و هرگونه بی‌احترامی از سوی هر مدیری به خانواده شهدا باید برخورد قاطع شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به دنبال داشته باشد.

حسن‌زاده در پایان دادن اختیار کامل به اعضای شورا به منظور برخورد با چنین مواردی را ضروری دانست و گفت: اختصاص اعتبارات لازم به منظور اجرای مصوبات شورا نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/79002/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول