اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

کمک به خانواده شهدا نیاز به ابلاغیه ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کمک به خانواده شهدا و ایثارگر نیاز به ابلاغیه ندارد چرا که آنها خود صاحبان نظام اسلامی هستند و برای تثبیت انقلاب عزیزان خود را تقدیم کرده‌اند.

کمک به خانواده شهدا نیاز به ابلاغیه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری یکشنبه ‌شب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان در سنندج اظهار کرد:‌ شهدای کردستان بسیار مظلومانه‌تر از دیگر شهدای کشور به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند اما همچنان گمنام مانده‌اند.

به گفته وی، خانواده شهدای کردستان نیز در این مسیر از سوی عوامل ضدانقلاب متحمل اذیت و آزار شده و با سختی‌های زیادی روبه‌رو شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران کردستان علاوه بر داشتن درد شهادت عزیزانشان، مورد شکنجه و اذیت ضدانقلاب هم قرار می‌گرفتند و در این زمینه رنج‌های بسیاری را با جان و دل تنها به خاطر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب به جان خریدند.

صفی‌یاری با بیان اینکه استان کردستان به دلیل مرزی بودن به صورت مستقیم در دوران دفاع مقدس با دشمنان روبه‌رو بود و مقابله می‌کرد، اضافه کرد: اما ‌با وجود این مهم کم‌تر به موضوع دفاع مقدس و حماسه‌های این مردم در قالب تندیس و یا ساخت نمادهایی از این دوران در شهرهای استان وجود دارد.

به گفته وی، در شهر سنندج به عنوان مرکز استان کردستان که به شهر مناره‌ها و شهدا معروف است  میدانی با عنوان دفاع مقدس نامگذاری شده که نمادی مرتبط با این نام در این مکان وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تقویت راهیان نور در استان را ضروری دانست و عنوان کرد: در این حوزه به ویژه در زمینه معرفی و شناساندن شهدای استان کار چندانی صورت نگرفته و این نیاز به تلاش بسیاری دارد.

صفی‌یاری تصریح کرد: 250 عنوان کتاب در ارتباط با دفاع مقدس را مطالعه کردم که کوچکترین اثری از شهدای کردستان وجود نداشت و این اثبات کم‌کاری و ضعف در این حوزه است.

این مسئول در ادامه خدمت به شهدا و خانواده‌های آنان را ضروری دانست و بیان داشت: خدمت و تلاش برای رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید در اولویت مدیران و مسئولین باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از شهدای کردستان به عنوان مظلوم‌ترین شهدا در سطح کشور نام برد و افزود: بسیاری از شهدای این استان در عین خلق حماسه‌های بزرگ در مقابله با دشمنان، ناشناخته مانده‌اند.

صفی‌یاری در پایان متذکر شد:‌ این وظیفه همه ما به عنوان وارثان خون شهداست که با تبعیت از فرامین رهبری شهدای خاموش استان را معرفی نماییم و باید گفت که کمک به معرفی شهدا و خانواده آنان نیازی به ابلاغیه و بخشنامه ندارد بلکه یک وظیفه است که باید به آن عمل کرد.

انتهای پیام/79002/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول