اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام استاندار خبر داد

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی مصوبات سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی

قائم مقام استاندار خراسان شمالی در پیگیری مصوبات سفر رهبری از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی پیگیری مصوبات سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی مصوبات سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی

رضا جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، راه‌اندازی این سامانه را به منظور اطلاع رسانی روزانه از مصوبات سفر رهبری به استان عنوان کرد.

وی گفت: ایجاد سامانه الکترونیکی مصوبات سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان به صورت اختصاصی در چارچوب سفر رهبری استان و 200 مصوبه سفر با دو هزار و 600 پروژه صورت می‌گیرد.

جلالی اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه دستگاه‌های استان مکلف بوده تا فعالیت‌های خود برای اجرای این پروژه‌ها را به صورت روزانه و جدول زمان‌بندی شده در سامانه ثبت و ضبط کنند.

وی با تاکید بر اینکه این مصوبات باید ظرف سه سال تحقق یابد، افزود: یک هزار و 140 میلیارد ریال در قالب اعتبارات فاز دوم سفر رهبری به استان ابلاغ شده است.

قائم مقام استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین 750 میلیارد ریال هم از محل بند چهار مصوبات سفر مقام معظم رهبری به بانک صنعت و معدن استان اختصاص یافته است.

به گفته وی، در چارچوب مصوبات سفر رهبری مقرر است تا 12 هزار و 500 میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی برای سرمایه در گردش و ایجاد طرح‌های اقتصادی در زمینه اشتغال‌زایی و کارآفرینی به 9 بانک عامل ابلاغ شود.

انتهای پیام/63001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول