اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد

ایجاد دکه‌های خدمات درمانی در شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بر ایجاد دکه‌های خدمات درمانی در این شهر تاکید کرد.

ایجاد دکه‌های خدمات درمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد حق‌نگر بعدازظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: بسیاری از پزشکان با هزینه‌های بالا در خیابان‌های اصلی و گران‌قیمت شهر، مطب و درمانگاه احداث می‌کنند که این عمل مشکلات فراوانی در پی دارد.

وی افزود: ملک مرغوب و گران‌قیمت در مرکز شهر برای کاربری‌هایی که مردم به طور حتم به آن‌ها مراجعه دارند، از نظر اقتصادی به صرفه و صلاح نیست چرا که در وضع فعلی، بر افزایش اضطراب و تشویش در مراجعان و بیماران که احتیاج به محیط آرامبخش دارند، تأثیر دارد.

حق‌نگر در برشمردن مشکلات ناشی از احداث مطب در مرکز شهر، تصریح کرد: از جمله این معضلات تراکم شدید مراجعه‌کنندگان در خیابان‌های اصلی و گرفتاری‌های فراوان به دلیل کمبود مکان پارک خودرو، افزایش ترافیک در خیابان‌های اصلی و کندی رفت‌ و‌ آمد، استفاده نا‌مطلوب از خدمات پزشکی، عدم بهره‌وری مناسب از انرژی و توان پزشکان و همچنین فراهم نبودن زمینه برای جلب بیشتر بیماران و ارائه خدمات به سایر مراجعان از کشور‌های دیگر و هموطنان است.

این مسئول ادامه داد: لازم است با همکاری پزشکان و همراهی شورای اسلامی شهر شیراز، دکه‌هایی در نقاط گوناگون شهر به عنوان مجتمع‌های درمانی ایجاد شود به گونه‌ای که هزینه اولیه زمین و خدمات با همکاری ارگان‌های مربوطه کاهش یابد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: لازم است که مجموعه‌های ساخته شده تمام امکانات خدماتی مانند پارکینگ محل استراحت همراهان، فروشگاه، داروخانه، پارک و ... را داشته باشد.

حق‌نگر تصریح کرد: با احداث مجتمع‌های بزرگ خدمات درمانی در شرق، غرب، شمال و جنوب شهر شیراز، همراه با برخورداری از تمام امکانات رفاهی مناسب داشتن فضای سبز و زیبا، می‌توان ترافیک در مرکز شهر را کاهش و خدمت موثری در بهبود حمل و نقل انجام داد.

انتهای پیام/2448/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول