اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

همدان برای نخستین‌بار قهرمان موتورکراس ایران شد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: برای نخستین‌بار همدان قهرمان مسابقات موتورکراس کشور شد.

همدان برای نخستین‌بار قهرمان موتورکراس ایران شد

سیدعبدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقات قهرمانی کشور موتورکراس در همدان اظهار داشت: این اتفاق برای نخستین بار در همدان رخ می‌داد که توانست مسابقات را در سطح بالایی برگزار کند.

وی گفت: عوامل برگزاری این مسابقات در همدان به خوبی از عهده برگزاری آن برآمدند که شیرین‌‌ترین اتفاق این مسابقات قهرمانی همدان در این رقابت‌ها بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: اداره کل ورزش و جوانان حمایت‌های لازم برای برگزاری این مسابقات را انجام داد به طوری که تمام خوابگاه‌های خود در سطح شهر همدان را به رایگان در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان قرار داد تا از لحاظ اسکان ورزشکاران مشکلی به وجود نیاید.

وی با اشاره به حادثه تلخ این مسابقات مبنی بر اینکه یکی از ورزشکاران در این رقابت‌ها دچار آسیب‌دیدگی شدید شده به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: از این بابت متأسفم و وضعیت این ورزشکار را به طور جدی دنبال می‌کنم.

افتخاری در پاسخ به سئوال دیگری در این خصوص که چرا میزبانی برگزاری مسابقات سنگنوردی آسیا در بخش بزرگسالان، از همدان به تهران واگذار شد؟ بیان کرد: فدراسیون نمی‌خواست تک‌ریال برای برگزاری این مسابقات به ما کمک کند و می‌گفت شما باید تا 250 میلیون تومان هزینه کنید.

وی ادامه داد: این مبلغ برای استان بسیار سنگین بود و هیچ کسی پای کار نیامد و ما هم با این شرایط، میزبانی را قبول نکردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: این مسابقات در حال حاضر به تهران واگذار شده و شهرداری تهران نیز اسپانسر این مسابقات شده‌ است.

وی گفت: تهران تصمیم گرفته این مسابقات را در هوای باز برگزار کنند که باید ببینیم فدراسیون جهانی این شرایط را می‌پذیرد یا خیر؟

افتخاری درباره مجمع دو و میدانی نیز گفت: رییس فدراسیون، هیئت دو و میدانی همدان را از بهترین هیئت‌ها دانسته و از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان به این رشته تشکر کردند.

وی اضافه کرد: سه‌شنبه هفته جاری نیز مجمع هیئت بوکس استان برگزار می‌شود که ناطق‌نوری رییس فدراسیون بوکس قول مساعد داده‌ که برای حضور در این مجمع به همدان بیاید.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول