اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس همدان مطرح کرد

بوکس همدان در مسیر پیشرفت

دبیر هیئت بوکس همدان گفت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده ورزش بوکس در همدان در مسیر پیشرفت بسیار خوبی قرار گرفته است.

بوکس همدان در مسیر پیشرفت

سعید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره ورزش بوکس اظهار داشت: در چندین ماه گذشته با قبول سرپرستی هیئت توسط اسکندری، اقدامات خوبی در ورزش بوکس صورت گرفته است.

وی افزود: ما در روزهای گذشته مسابقات لیگ شهرستان‌ها را بعد از چندین سال فعال کرده‌ایم همچنین بعد از گذشت هشت سال موفق شدیم دوباره اردوهای آمادگی خود را در این رشته فعال کنیم.

دبیر هیئت بوکس همدان با اشاره به سرکشی به شهرستان‌ها عنوان کرد: در چند ماه گذشته به شهرستان‌های استان سفر کرده تا بر عملکرد این شهرستان‌ها نیز نظارت داشته و باعث فعال شدن بوکس در شهرستان‌ها شویم.

وی تأکید کرد: در این سرکشی اقدام به تجهیز شهرستان‌ها شد و تعداد دو کیسه بوکس به شهرستان‌ها دادیم که این موضوع باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران شهرستان‌های استان خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه تابلوی خانه بوکس پس از دو سال نصب شده است به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: مبلغ شش میلیون تومان سرپرست هیئت از جیب خود برای هیئت بوکس هزینه کرده‌اند.

وی درباره انتخابات هیئت بوکس ادامه داد: این انتخابات سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که چهار نفر در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

نوروزی خاطرنشان کرد: با برگزاری انتخابات هیئت بوکس این هیئت از بلاتکلیفی خارج شده و اتحاد و یکرنگی به این هیئت باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه خانه بوکس همدان باعث پیشرفت این ورزش خواهد شد، گفت: ما در حال حاضر کانون بسیج ورزشکاران و باشگاه کارگران که قول مساعد برای دادن آن به ما داده شده است را برای ورزشکاران داریم.

نوروزی در پاسخ به علت افول ورزش بوکس استان اظهار داشت: برگزار نشدن لیگ، توجه نکردن به شهرستان‌ها، عدم برگزاری مسابقات و اردوهای آماده‌سازی، عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان، منفعت‌طلبی برخی فعالان این رشته، همه دست به دست هم داده‌اند تا ورزش بوکس استان ضعیف شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر شاهد موج پیشرفت این ورزش در استان هستیم که با مشخص شدن رئیس هیئت قطعاً هیئت بوکس همدان جایگاه خود را در ورزش بوکس ایران پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول