اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان خبر داد

سوغات چهارمی دوچرخه‌سوار همدانی از چشم بادامی‌ها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: تیم ملی دوچرخه‌سواری به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیای کوهستان با دوچرخه‌سوار همدانی راهی چین شده بود که موفق شد در این رقابت‌ها در رتبه چهارم قرار گیرد.

سوغات چهارمی دوچرخه‌سوار همدانی از چشم بادامی‌ها

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضور دوچرخه‌سوار همدانی در مسابقات قهرمانی آسیایی چین اظهار داشت: رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا 2013 چین در رشته کوهستان و در مواد کراس کانتری و دانهیل در کشور چین برگزار شد.

وی افزود: امروز مسابقات ماده کراس کانتری در رده سنی جوانان برگزار شد که در پایان امین‌الله نارویی، تنها نماینده همدانی کشورمان در این بخش پس از سه رکابزن چینی به مقام چهارمی بسنده کرد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با بیان اینکه مقام چهارمی نارویی افتخار بزرگی برای دوچرخه‌سواری ایران و همدان است، بیان کرد: همدانی‌ها همیشه در کسب مقام‌ها و مدال‌های کشوری بسیار موفق عمل کرده‌اند.

وی گفت: کسب مدال‌های مختلف نظیر مقام سوم لیگ برتر کورسی بانوان، مقام قهرمانی آخرین مرحله مسابقات کراس، درخشش بانوان همدانی در لیگ برتر دوچرخه‌سواری، نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور، قهرمانی دانهیل جوانان کشور، مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور ماده تریال از جمله این افتخارات است.

شمسی‌پور خاطرنشان کرد: در زمینه اعزام‌ها نیز این روند بسیار پررنگ بوده تا در زمینه اعزام به مسابقات کشور جزو استان‌های برتر باشد.

وی با اشاره به 20 سال فعالیت خود در این رشته به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: امسال قصد داریم با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی، همایش همگانی دوچرخه‌سواری را در همدان برگزار کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود، 30 هزار نفر در این مسابقات شرکت کنند.

وی با اشاره به مزایای استفاده از دوچرخه و توجه به ورزش دوچرخه‌سواری افزود: شهرداری همدان به مانند شهرداری سایر شهرها نظیر اصفهان باید فرهنگ استفاده از دوچرخه‌سواری را با احداث بیشتر ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری ایجاد کند.

انتهای پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول