اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه چمران اهواز برگزار شد

برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز همزمان با سراسر کشور از 21 تا 27 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه چمران اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز همزمان با سراسر کشور از 21 تا 27 اردیبهشت ماه در سه حوزه معاونت دانشجویی، معاونت فرهنگی و معاونان و مدیران دانشگاه برگزار می‌شود.

از برنامه متمایز امسال برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای صنفی دانشجویان است که یک روزه در 24 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی از سوی معاونت دانشجویی این دانشگاه تعریف و برنامه‌ریزی شده است که به مدت یک هفته در خوابگاه‌های خواهران و برادران به اجرا در می‌آید.

افتتاحیه هفته خوابگاه‌های دانشجویی با برگزاری مراسمی در شامگاه روز شنبه 21 اردیبهشت ماه پس از نماز جماعت مغرب و عشا در مجتمع خوابگاهی خواهران (حضرت معصومه «س») آغاز شد و پس از آن مسابقات طناب‌کشی در مجتمع خوابگاهی برادران ( علم الهدی) و دارت در خوابگاه‌های سطح شهر اهواز برگزار شد.

در دومین روز هفته خوابگاه‌ها در مجتمع‌های خوابگاهی خواهران، برادران و خوابگاه‌های سطح شهر اهواز به ترتیب مسابقه دوچرخه سواری، کارگاه آموزشی آسیب شناسی مسائل اجتماعی و پخش فیلم اجرا می‌شود.

سومین روز هفته خوابگاه‌های دانشجویی با مسابقه آشپزی پخت غذاهای محلی و سنتی در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س)، مسابقه بومی و محلی در مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی و مسابقه رویایی توپ فوتبال در خوابگاه‌های سطح شهر ادامه خواهد یافت.

در روز سه‌شنبه که چهارمین روز هفته خوابگاه‌های دانشجویی است کارگاه آموزشی بهداشت پوست و مو ویژه دانشجویان مجتمع خوابگاهی خواهران برگزار و در مجتمع خوابگاهی برادران مسابقات فوتبال و شطرنج برگزار می‌شود.

برای پنجمین روز از هفته جاری مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال و پرتاب حلقه به ترتیب در خوابگاه‌های خواهران و برادران؛ و در ششمین روز هفته سخنرانی با موضوع حماسه سیاسی و اقتصادی در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س)، مسابقه تنیس روی میز در مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی و مسابقه آمادگی جسمانی در خوابگاه‌های سطح شهر اهواز تدارک دیده شده است.

در آخرین روز هفته خوابگاه‌های دانشجویی مسابقه دارت و طناب‌کشی ویژه خواهران دانشجوی ساکن مجتمع خوابگاهی پیش‌بینی شده است و مراسم اختتامیه در همین روز در مجتمع خوابگاهی برادران (شهید علم الهدی) برگزار می‌شود.

به گفته معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها همه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و در تمام مسابقات به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

عباس چرچی در خصوص دیگر برنامه‌های این هفته گفت: ویزیت رایگان پزشک عمومی در کلینیک پزشکی معاونت دانشجویی در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت، برگزاری انتخابات شورای صنفی ـ رفاهی دانشجویان، سه شنبه 24 اردیبهشت به صورت الکترونیکی از طریق مراجعه به سایت دانشگاه، انتخاب اتاق نمونه دانشجویی، فعالان حوزه دانشجویی و سرپرست نمونه خوابگاهی در طول هفته، حضور نماینده و کارشناس بیمه دانشجویی در خوابگاه‌ها، خدمات رسانی تزریقات و پانسمان به صورت رایگان در مرکز بهداشت معاونت دانشجویی دانشگاه از دیگر برنامه ها و خدماتی است که در طول این هفته به دانشجویان ارائه خواهد شد. 

انتهای پیام/ 72001/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول