اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر تاکید کرد

نرماشیر نیازمند مکان ورزشی مناسب

فرماندار نرماشیر گفت: مکان ورزشی مناسب یکی از نیاز‌های اصلی جوانان نرماشیری است.

نرماشیر نیازمند مکان ورزشی مناسب

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، سعید مظفری‌زاده داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به همراه کارشناس برنامه 90 در بخش محروم روداب حضور یافت و بازی فوتبال بین دو تیم روستایی را بر روی زمین خاکی سوت زد.

محمود سام‌نژاد فرماندار نرماشیر در حاشیه این بازی به خبرنگار فارس گفت‌: شهرستان نرماشیر با داشتن جوانان مستعدی که حتی به تیم ملی فوتبال‌ دعوت شده‌اند، هنوز زمین چمن ندارد.

وی افزود‌: وقتی که این همه شور و هیجان در بین‌ جوانان وجود دارد و موجب می‌شود تا به طور خودجوش از یک داور بین‌المللی و کارشناس برنامه پر‌طرفدار 90 دعوت کنند، نشان از علاقه وافر آنها به فوتبال است.

سام‌نژاد تصریح کرد‌: طی سال جاری تلاش می‌کنیم تا‌ زمین ورزشی مناسب در بخش روداب احداث کنیم.

حجت‌الاسلام مصطفویان امام جمعه روداب نیز بعد از پایان بازی در بین تماشاگران حضور یافت و با قدردانی از همه کسانی که زمینه حضور داوران بین‌المللی را در نرماشیر مهیا کردند، گفت‌: ورزشکاران باید از مسابقات ورزشی و نتایج آن درس بگیرند و در زندگی خود پیاده کنند.

وی تصریح کرد: در بازی فوتبال دروازه‌بان تلاش کرد تا توپ به دروازه تیمش ورود پیدا نکند‌، شما جوانان هم باید از این حرکت درس بگیرید و اجازه ندهید توپ گناه به راحتی به دروازه قلب شما وارد شود.

مصطفویان عنوان کرد‌: تیمی که برنده شد از همدلی و وحدت لازم برخوردار بود، لذا در زندگی و نظام اجتماعی باید وحدت و همدلی داشت، زیرا با این شیوه همیشه برنده و پیروز هستیم.

امام جمعه روداب به مشکلات زیرساخت‌های ورزشی در این بخش نیز اشاره کرد و افزود‌: بخش روداب حتی یک مکان ورزشی مناسب و استاندارد ‌ندارد و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند و حداقل یک فضای ورزشی مناسب را برای جمعیت 31 هزار نفری روداب مهیا کنند.

سعید مظفری‌زاده داور بین‌المللی فوتبال کشورمان پس از پایان بازی به خبرنگار فارس گفت‌: همان لذتی را که در ورزشگاه آزادی از سوت زدن می‌برم، امروز در این زمین خاکی احساس کردم‌.

وی افزود‌: سوت زدن در این زمین خاکی مرا به یاد دورانی که در زمین‌های خاکی بازی می‌کردم، برد و قطعا این روز را هیچگاه فراموش نمی‌کنم.

انتهای پیام/80026/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول