اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه ورزش همگانی

ورزش عصرگاهی در شازند راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند از راه‌اندازی ورزش عصرگاهی در این شهرستان طی سال‌جاری خبر داد.

ورزش عصرگاهی در شازند راه‌اندازی می‌شود

امید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی و ایجاد بستر و زیرساخت لازم برای توجه به ورزش در بین شهروندان شازندی یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی ورزش عصرگاهی در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره طی سال‌جاری است که در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شازند خاطرنشان کرد: با توجه به نقش ورزش در سلامتی افراد تلاش داریم با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی زمینه استقبال هر چه بیشتر مردم به‌ویژه جوانان را از ورزش فراهم کنیم.

رجبی ادامه داد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری جشنواره کوهپیمایی و راه‌اندازی رشته‌های جدید از دیگر اقدامات این اداره به منظور ایجاد علاقه مردم در امر ورزش است که در طول سال اجرایی خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این اداره در راستای توسعه ورزش به‌ویژه ورزش قهرمانی همکاری با آموزش و پرورش در امر استعدادیابی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف است.

انتهای پیام/87013/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول