اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

زبان فرهنگ بهترین راه انتقال ارزش‌ها است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به تأثیرات فراوان برنامه‌های فرهنگی در جامعه زبان فرهنگ و هنر را بهترین راه انتقال ارزش‌ها دانست.

زبان فرهنگ بهترین راه انتقال ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی ظهر امروز در نشست مشترک شهرداران و مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با مدیریت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به سالروز سفر رهبر انقلاب به استان کردستان گفت: باید نسبت به اجرای بیش از پیش منویات ایشان کار کنیم.

وی با یادآوری شعار امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: باید در حوزه فرهنگ تغییر و تحول لازم به منظور تحقق حماسه صورت پذیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، توصیه‌های رهبر انقلاب را سرلوحه و چراغ راهنمای مسیر مسئولان و متولیان دانست و گفت: باید تلاش شود تا از کمترین زمان ممکن بیشترین استفاده شود.

میمنت‌آبادی زبان فرهنگ و هنر را بهترین وسیله برای انتقال ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل شعر، داستان، و سینما ظرفیت انجام این کار را دارد.

وی با بیان اینکه باید توصیه‌های دینی و مذهبی از قالب کتاب‌ها خارج و وارد عرصه اجتماع شود خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی در این راستا نقش محوری برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تأکید بر لزوم همفکری و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها تصریح کرد: باید از فرصت به وجود آمده برای خدمت رسانی صحیح نهایت بهره را ببریم.

میمنت‌آبادی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فراوانی برای کار فرهنگی در استان موجود است گفت: یکی از ارزش‌هایی که قابلیت توسعه و گسترش از این طریق را دارد، فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اظهار کرد: وظیفه تمام مسئولان حرکت در مسیر برقراری کامل این فریضه با عنایت به توصیه‌های بزرگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان باور و اعتقاد مدیران فرهنگی استان را کار در این زمینه با حفظ اصول و ارزش‌ها عنوان کرد و افزود: آمادگی داریم با هماهنگی سایر دستگاه‌ها اقدامات خود را بسط و گسترش بخشیم.

میمنت‌آبادی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری برنامه‌های هرچه بیشتر فرهنگی و در راستای ارزش‌ها زمینه حفظ و توسعه هرچه بیشتر این فریضه فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول