اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

ارزش‌های دفاع مقدس چندین نسل را تغذیه می‌کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان لحظه، لحظه دفاع مقدس را سرشار از معنویت اعلام کرد و گفت: ارزش‌های دفاع مقدس آن چنان غنی است که چندین نسل را تغذیه می‌کند.

ارزش‌های دفاع مقدس چندین نسل را تغذیه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از مستندسازان تلویزیونی بسیج با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل ملاحظه در استان زنجان اظهار داشت: این ظرفیت‌ها هم قبل از انقلاب وجود داشته و بعد از انقلاب هم ظرفیت‌هایی به آن اضافه شده که باید قدر دانسته شود.

*الهی بودن انقلاب ایران

وی انقلاب ایران را با ارزش‌ترین و الهی‌ترین انقلاب در دنیا دانست و افزود: این حکومت در واقع ادامه قیام رسول‌الله و عاشورا محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ادامه تاثیرگذاری قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا تصریح کرد: این انقلاب با تاسی از قیام عاشورا به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه لحظه، لحظه دفاع مقدس سرشار از معنویت بوده است، اضافه کرد: ارزش‌های دفاع مقدس آن چنان غنی است که می‌توان نسل‌های چندین سال آینده را با آن تغذیه کرد.

سردار کرمی با اشاره به تشابه‌های تاریخی موجود بین قیام امام حسین (ع) در عاشورا و جنگ تحمیلی تصریح کرد: در طول تاریخ جهان کفر سه بار بر ضد جهان اسلام متحد شده است.

*حمایت 45 کشور از صدام در جنگ تحمیلی

وی جنگ احزاب، عاشورا و جنگ تحمیلی را سه دوره تاریخی اعلام کرد که جبهه کفر بر ضد حق متحد شده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اتحاد 45 کشور برای رویارویی با انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: معنویت و ولایت‌مداری از دلایل استقامت مردم ایران در مقابل جبهه استکبار بود.

وی با بیان اینکه تاکنون موفق به انتقال ارزش‌های موجود در دفاع مقدس نشده‌ایم، اضافه کرد: دفاع مقدس گنج‌هایی دارد که تاکنون کسی به سراغ آنها نرفته است.

سردار کرمی به صدور انقلاب به جهان اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی رهبر انقلاب در مورد صدور آن به کشورهای منطقه محقق شده است.

*شکست ابهت ابرقدرت‌ها توسط انقلاب ایران

وی شکستن ابهت دو ابرقدرت جهان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمان خودش دانست و ادامه داد: بیداری اسلامی روی داده در جهان از دیگر دستاوردهای انقلاب ایران به رهبری امام راحل است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به جنگ آغاز شده توسط دشمن اشاره و تصریح کرد: جنگ نرم آغاز شده تفاوت‌هایی را با جنگ مسلحانه دارد.

وی جنگ نرم را بسیار خطرناک‌تر از جنگ مسلحانه دانست و تاکید کرد: دشمنان با جنگ روانی تمام عیار به جنگ نظام جمهوری اسلامی آمده‌اند.

سردار کرمی پاسخگوی جنگ نرم به راه ‌افتاده توسط دشمن را ورود هنرمندان به عرصه دانست و افزود: ظرفیت موجود در قشر هنرمندان توان مقابله و پاسخگویی به این جنگ را دارد.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در عرصه هنر تاکید کرد: نباید به وضعیت موجود راضی شده و متوقف شد بلکه باید با استفاده از ظرفیت‌ها به اشاعه ارزش‌ها اقدام شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد لزوم خلق حماسه در انتخابات پیش رو ابراز امیدواری کرد، رئیس‌جمهور منتخب هم‌ شأن نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران انتخاب شود.

در این جلسه معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با ارائه گزارشی از روند برگزاری مراسم تجلیل از مستندسازان بسیجی گفت: با فراخوان انجام شده از طرق مختلف، 36 مستند برای ارزیابی ارائه شده بود.

طهماسبی با اشاره به بازبینی محتوایی مستند‌های رسیده به جشنواره افزود: داوری مستند‌های ارائه شده توسط گروه کارشناسی انجام شده است.

در پایان این جلسه به مستند‌های برگزیده تندیس، لوح و جوایزی اهدا شد و از گروه داوری و چند مستند هم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/73004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول