اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

بسیج مجموعه‌ای مردمی، سیاسی و فراجناحی است

استاندار خراسان‌رضوی از بسیج به عنوان مجموعه‌ای مردمی، سیاسی، فراجناحی و اثربخش در حوزه‌های مختلف یاد کرد و بر تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی در راستای مقابله با جنگ نرم تاکید کرد.

بسیج مجموعه‌ای مردمی، سیاسی و فراجناحی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در جلسه شورای مشورتی بسیج ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان اظهار داشت: این ظرفیت عظیم و شجره طیبه که با نگاه عمیق امام (ره) شکل گرفت، با گذشت بیش از 30 سال از تشکیل آن، تنومندتر و پرثمرتر از گذشته به رشد و کمال خود ادامه می‌دهد.

وی شاخصه‌های بارز بسیج را اخلاص، بصیرت، آگاهی از شرایط روز و روحیه‌ی کار، خدمت، عمران و سازندگی دانست و اضافه کرد: رمز پیروزی نظام اسلامی در برهه‌های زمانی مختلف از جمله جنگ هشت ساله و فتنه 88، برخورداری آحاد مردم از روحیه بسیجی است.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: ملت ایران در 33  سال اخیر به ویژه در دوران دفاع مقدس برتری قدرت ایمان و توکل را بر اسباب مادی ثابت کرد؛ به طوری که علی رغم تفوق نظام کفر به لحاظ تجهیزات نظامی، به مدد رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و ایمان و اراده راسخ بسیجیان موفق به زمین گیر کردن دشمن، حفظ تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی شدیم.

وی اظهار داشت: دشمن پس از شکست در جنگ نظامی با تغییر رویکرد خود به جنگ نرم روی آورده است که به لحاظ ابعاد و پیچیدگی گسترده‌تر از جنگ نرم می‌باشد و در آن خاکریزها، زمان و حجم عملیات به راحتی قابل مشاهده و بررسی نیست.

فروزان‌مهر تقویت روحیه بسیجی، حرکت در رکاب مقام عظمای ولایت، استمداد از روح مطهر شهیدان، اتحاد، برنامه‌ریزی دقیق و بالا بردن قدرت پیش‌بینی مخاطرات را نیاز شرایط حساس کنونی کشور و توفیق در جنگ نرم عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برخورداری مردم شریف ایران از این ویژگی‌ها، سبب فایق آمدن نظام اسلامی بر توطئه‌های بیگانگان و زمینه ساز خلق حماسه‌های بزرگ می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وظایف بسیج ادارات گفت: بسیجیان شاغل در ادارات بایستی ضمن آگاهی نسبت به کاستی‌های محیط کار خود، به عنوان بازوان توانمند مدیریت مجموعه، متعهدانه برای آسیب‌شناسی و رفع آن‌ها تلاش کنند.

وی ضمن تاکید بر لزوم پرهیز بسیج ادارات از درگیرشدن به مسایل روزمره گفت: احیای تفکر بسیجی در ادارات، تقویت روحیه خدمت‌رسانی، کار و تلاش در راستای جلب رضایت مردم و اعتلای کشور از مهم‌ترین وظایف این قشر است.

مهدی ثابت فرمانده بسیج ادارات‌کل خراسان‌رضوی نیز در این جلسه بهره‌گیری از نظرات کارشناسی مدیران در راستای بهبود عملکرد بسیج ادارات را از جمله اهداف برگزاری شورای مشورتی بسیج عنوان کرد و به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های سال 92 پرداخت.

انتهای پیام/70002/صا/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول