اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

دستاوردهای دانش‌آموزان شرق مازندران نمایشگاه شد

نمایشگاهی از دستاوردهای علمی، فرهنگی و هنری دانش‌آموزان شرق مازندران با محوریت مدرسه پیام دانش و معراج شهرستان نکا برپا شد.

دستاوردهای دانش‌آموزان شرق مازندران نمایشگاه شد

مریم البرزی دبیر نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان شرق مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشناسازی دانش‌آموزان با حرفه‌ها و مشاغل بومی و محلی عنوان کرد.

البرزی افزود: تکیه بر علم و مهارت‌های روزافزون در علم و فناوری و هنر، ابهت و عظمت نظام اسلامی را به نمایش می‌گذارد و باید برای حفظ و احیای آن تلاش کنیم.

وی به توانمندی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و خاطر‌نشان کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی ما در سنگر علم و مهارت‌های دانش به چنان قدرت و توانمندی دست یافته‌اند که به یقین می‌توان ادعا کرد که کشورمان در حال حاضر یکی از قطب‌های عرصه علم و مجاهدت و عرصه پرتوان دانش است.

البرزی بیان داشت: نظام اسلامی موجبات عزت و اقتدار کشور شد و امروز نام ایران اسلامی در تمام جهان می‌درخشد.

وی افزود: باید دستاوردهای مهم نظام را به نسل امروز منتقل کنیم و تمام مسئولان در این مسیر وظیفه سنگینی دارند و هیچ کس نباید کم‌کاری کند.

دبیر دستاوردهای دانش‌آموزان شرق مازندران اضافه کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و افزایش کیفیت تعلیم و تربیت گامی در موفقیت این عزیزان است.

البرزی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کارهای دستی و بومی محلی شهرستان به نمایش گذاشته شده و تلاش شده تا مشاغل قدیمی که با گسترش صنعت و تکنولوژی به دست فراموشی سپرده شده است، احیا شود.

وی اضافه کرد: عروسک‌سازی، معرق‌کاری، فعالیت‌های علمی و فرهنگی، خیاطی، نقاشی، ملیله‌دوزی، منجوق دوزی و.... از جمله غرفه‌های تشکیل شده در این نمایشگاه است.

به گزارش فارس، این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز در اداره ارشاد نکا برای عموم به معرض نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/86002 /ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول