اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

تخریب مقابر نشانه سردرگمی استکبار جهانی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: تخریب مقابر نشانه سردرگمی استکبار جهانی است.

تخریب مقابر نشانه سردرگمی استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست مسئولان با محکوم کردن تخریب قبر حجر بن عدی اظهار داشت: تخریب مقابر نشانه سردرگمی استکبار جهانی است.

وی با اشاره به هتک حرمت و نبش قبر یاران پیامبر (ص) و امام علی (ع) افزود: تخریب مقابر نشانه جهالت مدرن، خفت و خواری، نهایت جهالت، نشانه سردرگمی استکبار جهانی است و دور بودن دشمنان اسلام از حقیقت است.

اهرمی تصریح کرد: اگر مسلمانان فکر کنند که دشمنان اسلام دست از دشمنی برداشته‌اند، این خیال خامی است و باعث عقب‌ماندگی خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: همان طور که دشمنان روزی از تبلیغات رسانه‌‌ای منفی بر ضد پیامبر (ص) استفاده می‌کردند، متوسل به جنگ نظامی می‌شدند و از تصمیمات ظالمانه و خصمانه علیه اسلام استفاده می‌کردند، امروز هم با استفاده از ابزارهای جنگ نرم از مقابله با اسلام و ریشه‌های مستحکم اسلام در قلوب مسلمانان جهان دست برنداشته‌‌اند.

اهرمی همچنین با بزرگداشت شیخ کلینی اظهار داشت: کلینی، پاسبان مرزهای عقیدتی و ارزشی اسلام بود.

این مسئول گفت: شیخ کلینى در ضمن تحصیلات خود نه تنها با عقاید و نظرات مذاهب و گرایش‏‌هاى مختلف آشنا شد، بلکه به ماهیت برخى از حرکت‌هایى که مى‏‌رفت تشیع را از مسیر خود منحرف کند، پى برد.

اهرمی بیان کرد: کلینى درد را شناخت و آگاهانه به درمان آن پرداخت؛ او معتقد بود علاج این همه نابسامانى، بازگشت به کلام و پیام اهل بیت (ع) است.

وی افزود: کلینی پاسبان مرزهای عقیدتی و ارزشی اسلام بود، روستاها و شهرهاى بی‌شمارى را پشت سر گذاشت و هر جا محدث یا راوى حدیثى مى‏یافت که حدیثى از اهل بیت(ع) را نزد خویش داشت در مقابلش زانوى ادب مى‌زد و پس از مدتى باز کوله‌بار عشق و صفایش را بر دوش مى‏گرفت و راهى دیارى دیگر مى‏شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در پایان اضافه کرد: تقوا، علم و فضیلت او در اندک مدتى شهره آفاق شد، تا جایى که عامه بزرگان و اندیشمندان معاصر وی در مشکلات دینى به او مراجعه کرده و پیروان فرق اسلامى در فتوا به او روى مى‏آوردند؛ به همین مناسبت به‏ «ثقةالإسلام» شهرت یافت و او نخستین کسى است که در دوره اسلامى به این لقب مفتخر شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول